Jump to content

Pistoler


darkjak
 Share

Recommended Posts

jajamen, ett löfte! Som sagt, jag är snäll människa men om någon skadar mig eller nån som betyder mycket kan jag gå väldigt långt för att den ska brinna i helvetet!

Hmmm jag kom att tänka på Hultan eller kanske det var Stellhell. :wub:

EDIT: vad jag menade var ska ingen komma och rädda den här situationen?

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 139
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Näha okey. jag upfattade det som ett skämt först men efter några posts så kan man missupfatta det. Ta inte illa upp men jag tror det heter Ya know where to find me. :huh:

My vocabulary is huge enough without your help sir! Man kan säga så som jag sa också eftersom jag menade att du vet vart du hittar mig, inte vart du kan hitta mig! :rolleyes:

Redigerad av WiboO
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Group: Member

Member No.: 2 997

Joined: 6-September 03

Jag har tänkt mig att jag ska göra en actionrulle. Men var kan jag få tag på realistiska vapen med rekyl, magasin som flyger ut då dom är tomma och mynningsflammor då man skjuter. Känns lite fjantigt med knallpuffror och såna där k-pistar men fjantigt motorljud då man skjuter.

Pieceofcake...

Men du måste känna känna nån som är i Tyskland nån gång, alternativt åka dit själv. Där säljer dom skjutbara replikor i 6, 8 och 9 mm.

Dom är licensfria, men petigare butiker vill att man är 18 eller äldre.

Efter att ha skaffat och smugglat hem en picka, kan man köpa ammo på tradera när den tar slut. Jag har provat en själv och kan garantera att knall och mynningsflamma, samt det eftertraktade utkastandet av tomhylsan både ser och känns hjäligt äkta.....se länk:

www.sportwaffen-schneider.de/n_schreckschuss/index.html

Mera PANG!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Group: Member

Member No.: 2 997

Joined: 6-September 03

Jag har tänkt mig att jag ska göra en actionrulle. Men var kan jag få tag på realistiska vapen med rekyl, magasin som flyger ut då dom är tomma och mynningsflammor då man skjuter. Känns lite fjantigt med knallpuffror och såna där k-pistar men fjantigt motorljud då man skjuter.

Pieceofcake...

Men du måste känna känna nån som är i Tyskland nån gång, alternativt åka dit själv. Där säljer dom skjutbara replikor i 6, 8 och 9 mm.

Dom är licensfria, men petigare butiker vill att man är 18 eller äldre.

Efter att ha skaffat och smugglat hem en picka, kan man köpa ammo på tradera när den tar slut. Jag har provat en själv och kan garantera att knall och mynningsflamma, samt det eftertraktade utkastandet av tomhylsan både ser och känns hjäligt äkta.....se länk:

www.sportwaffen-schneider.de/n_schreckschuss/index.html

Mera PANG!

2 år gammal topic. Grattis du har fått priset årets(så länge) dummaste pris.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är naturligtvis jätteledsen om jag brutit några regler, regler är mycket viktiga.

Menmen, jag är ju bara en stackars nybörjare, får helt enkelt sola mig i glansen av er visdom och hoppas att några väl valda bitar av oumbärlig kunskap fastnar i min tjocka skalle och där, kanske, kan dom göra någon nytta.

Med hopp om att bli en bättre, mer påläst människa.

MG

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tänkt mig att jag ska göra en actionrulle. Men var kan jag få tag på realistiska vapen med rekyl, magasin som flyger ut då dom är tomma och mynningsflammor då man skjuter. Känns lite fjantigt med knallpuffror och såna där k-pistar men fjantigt motorljud då man skjuter.

Här----> Modelguns

Dom e inte så dyra heller

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...