Jump to content

Pistoler


darkjak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 139
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu när vi änså snackar om prao hos militären kan jag passa på att skryta om att jag fick praoa ombord på Belos (skeppet som bärgade den nedskjutna DC3:an) :) Fick åka helikopter (en puma) ut dit (utanför gotska sandön) ;)

Hkp10_03_245431_0.jpg

/\

|

|

En sån

Men om pistoler kan jag inte säga mer än att jag har en luftpistol, en Gamo PT80... :shifty: Blir tokig på att CO2 patronerna tar slut hela tiden :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Magasinen hoppar inte ut, det ramlar ut med hjälp av tyngdlagen vid inpressandet av den tidigare nämnda knappen, som oftast är placerad vid handtaget, kring området där tummen oftast är placerad, vid hållandet av vapnet, som är en pistol i detta sammanhang. :rolleyes:

Sorry att jag uttryckte mig fel, men var får jag tag på en sådan luftpistol eller replika?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när vi änså snackar om prao hos militären kan jag passa på att skryta om att jag fick praoa ombord på Belos (skeppet som bärgade den nedskjutna DC3:an) B) Fick åka helikopter (en puma) ut dit (utanför gotska sandön) B)

Hkp10_03_245431_0.jpg

/\

|

|

En sån

Men om pistoler kan jag inte säga mer än att jag har en luftpistol, en Gamo PT80... :lol: Blir tokig på att CO2 patronerna tar slut hela tiden :shifty:

OMG! (w00t) Fan vad coolt! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så om jag gör en bra disslåt och spelar upp den IRL för dig så dödar du mig? okej okej...

nej men jag visar den! det beror på hur du dissar mig, jag skiter i om du kallar mig saker, men säger du att du ska döda mig när vi träffas så är jag beredd, nämner du min mamma som itne har med det att göra eller nån annan som står mig nära så dör personen som dissar dom!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej men jag visar den! det beror på hur du dissar mig, jag skiter i om du kallar mig saker, men säger du att du ska döda mig när vi träffas så är jag beredd, nämner du min mamma som itne har med det att göra eller nån annan som står mig nära så dör personen som dissar dom!

Dagens lol?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...