Jump to content

Batman Begins


Arman
 Share

Recommended Posts

Ska bli intressant och se om Bale klarar det bättre än dom andra(Keaton, Kilmer och Clooney sög!)

Sen ska det självklart bli intressant med "The beginning". "The Scarecrow" ska vara med har jag hört!

Edit: Rättade till ett misstag...woaw tur att det inte var så många som såg det!

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas den här inte blir lika dålig som Daredevil var (som bekant handlar den om hur han blev Daredevil), iofs är inte detta Marvels utan DC Comics' licens, men ändå, film som film!

Som sagt så fortsätter jag hoppas dock... hoppas även på en lite annorlunda design på dräkten, sånt är alltid nice (med tanke på att Batmanloggan ser annorlunda ut, skulle även vilja se någon slags "The Human Spider"-typ av dräkt, som Batman då skulle använda i början på sin karriär). B)

Tack för en bra topic Arman :)

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående stålmannen, har han några fasta fiender?

Spindelmannen tycker jag är helt okej, dock känns det som att lite för många "skurkar" är professorer som misslyckats med sina experiment.

Kan komma på minst tre redan nu och jag anser mig inte vara en anhängare av superhjältar i allmänhet.

Batman är nog ändå den som har intressantast fiender. Dock är vissa lite väl konstiga. Kanske bara finns i den tecknade men det är något "Babyn och Gorillan" eller något. I alla fall en liten tjej och nån stor kille som jag tycker är lite...

Har SVT Batman tema nu förresten? Fått för mig att det går Batman filmer hela tiden nu...

EDIT: Inte vara en anhängare B)

Redigerad av Upson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå. Daredevil är ju och har ju varit Marvels hela tiden väll? Men hur blev Batman Batman? Min syrra sa att han såg en fladdermus medans jag tror han blev biten eller nåt. Hur var det? Föresten så ska Michael Cain (spelade Austin Powers farsa i Austin Powers 3) spela Alfred Pennyworth.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå. Daredevil är ju och har ju varit Marvels hela tiden väll? Men hur blev Batman Batman? Min syrra sa att han såg en fladdermus medans jag tror han blev biten eller nåt. Hur var det? Föresten så ska Michael Cain (spelade Austin Powers farsa i Austin Powers 3) spela Alfred Pennyworth.

spiderman blev ju biten av en spindel men en fladdermus gör väl inget speciellt än att man får jävligt ont och massa sjukdomar? Nä batman är helt mänsklig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha tycker han som är en slembunt och han med halva ansiktet typ grönt och jämt singlar krona är coolast. :ph34r:

Glömde helt bort dom :lol:

Pico: Den tecknade versionen är lugnt grymmare! Jävla Tommy Lee Jones :D

Mr. M: Screw Cain! det borde vara någon som verkligen LIKNAR Alfred!

Freak: Jepp, mänskig till tusen och otroligt stark ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...