Jump to content

Batman Begins


Arman
 Share

Recommended Posts

Spindelmannen tycker jag är helt okej, dock känns det som att lite för många "skurkar" är professorer som misslyckats med sina experiment.

Kanske, men det är ju ändå han som har coolast fiender!

Dock Ock är min favoritskurk(Får hoppas på att Alfred Molina gör en bra insats...har nämligen inte sett filmen än).

Stan Lee har också intressantast historier att berätta!

Men visst Batman har väl också rätt coola fiender. Dock så har ingen av filmerna hittils varit särskilt lysande.

btw:

Har någon sett den tecknade Spider-man? Jag har nämligen för mig att Blade gjorde ett besök i den någon gång. Är det någon som kan bekräfta det? Det har nämligen gnavt i mitt huvud i flera år!

Edit: Svar på frågan vem dödade Bruce Waynes föräldrar:

Nej det var inte Two-face(Han var en respekterad åklagare innan han blev two-face)det var Jokern(Innan han blev Jokern dock)

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Roligt för Michael Caine att bli nämnd som "Han som är Austin Powers farsa" :D Tycker han har gjort lite hetare roller än den. :ph34r:

Hur som helst.

Tommy Lee jones som twoface? Det där såg dessutom inte ut som two-face. Two face ska inte se ut som en pajas på ena sidan, ahn ska se ut som ett....ett... MONSTER! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ingen trailer. Det är en teaser och en teaser brukar inte vara särskilt "informativ"... :lol:^_^

OFFTOPIC:

Arman: skön quote i signaturen :D Asroligt o läsa dina gamla topics där alla sågar dig... :D Så hade alla fel...

Ska du inte komma med nästa spel i GTA-serien ungefär nudå?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OFFTOPIC:

Arman: skön quote i signaturen :lol: Asroligt o läsa dina gamla topics där alla sågar dig... :D Så hade alla fel...

Ska du inte komma med nästa spel i GTA-serien ungefär nudå?

Hehe, ja! Det känns ganska skönt! ^_^

Nej, ska inte tjata om något nytt GTA-spel... Det var San Andreas jag ville komma fram till... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske, men det är ju ändå han som har coolast fiender!

Dock Ock är min favoritskurk(Får hoppas på att Alfred Molina gör en bra insats...har nämligen inte sett filmen än).

Stan Lee har också intressantast historier att berätta!

Men visst Batman har väl också rätt coola fiender. Dock så har ingen av filmerna hittils varit särskilt lysande.

btw:

Har någon sett den tecknade Spider-man? Jag har nämligen för mig att Blade gjorde ett besök i den någon gång. Är det någon som kan bekräfta det? Det har nämligen gnavt i mitt huvud i flera år!

Edit: Svar på frågan vem dödade Bruce Waynes föräldrar:

Nej det var inte Two-face(Han var en respekterad åklagare innan han blev two-face)det var Jokern(Innan han blev Jokern dock)

Ja Blade var med och gästade serien ( ^_^ ) Blade är ju egentligen en Marvel figur från början och är vit med nåt slags lasersvärd (ljussabel? :lol: ) och Whistler (om det var Whistler) verkar ganska ung.

Och Alfred Molina gjorde en skitbra insats enligt mig.

Som alla andra sagt så var et Jokern som dödade hans föräldrar men som sagt innan han blev Jokern för i filmen så ser man ju på smilet att det är han plus att det är i den filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Roligt för Michael Caine att bli nämnd som "Han som är Austin Powers farsa" :) Tycker han har gjort lite hetare roller än den. :wub:

Tyckte också det var ganska komiskt. En av Englands största skådespelare blir omnämnd som "Austin Powers Farsa" LOL! Förresten är han inte "Sir" Michael Caine. Har för mig att han är adlad.

Långöra for prez!

Nej, det där känns mest som "Nu ska jag kompensera..."

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...