Jump to content

Fiskespel


Bubbli
 Share

Recommended Posts

Det finns ett fiskespel som jag lånade på stadsbiblioteket men det finns inte kvar och jag kan inte komma på vad det heter jag är inte säker men jag tror EA hade varit med på en kant. Jag tror det va nåt med "bass" men är inte säker som sagt hjälp mig snälla!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P

Big Bass Fishing.. Ganska kul spel.. lånade det av min kusin till PSX.. Kom till sista banan där man skulle få upp en satans mal som var tvungen att väga 1500kg.. ^_^ Fick en ful jävel på 1300kg.. Men trådjäveln gick ju av varje gång jag skulle få upp jätten..! :(

*EDIT*

Eller så går du in här o söker på fish eller bass så hittar du nog vad det heter.. ;)

Redigerad av StellHell
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Big Bass Fishing.. Ganska kul spel.. lånade det av min kusin till PSX.. Kom till sista banan där man skulle få upp en satans mal som var tvungen att väga 1500kg..  Fick en ful jävel på 1300kg.. Men trådjäveln gick ju av varje gång jag skulle få upp jätten..!

*EDIT*

Eller så går du in här o söker på fish eller bass så hittar du nog vad det heter.. 

en fisk på 1500 kg? hade du en liten fiskebåt eller en supertanker? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...