Jump to content

99% (Vill ha 100%)


pfanner
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ja jag tror vi alla har kommit fram till att marie inte klarade spelet på 3 dagar men om det nu var så att hon (eller någon annan för den delen) klarat det på tre dagar, sitta på sitt feta arsle och lira i tre dagar så:

1. undrar jag vart deras sociala del tog vägen?!

2. då hinner man inte mycket att få upptäcka alla miljöerna så bra

3. fråga dem om dem vill ha pshykiatrisk hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

gaah! ;):o:lol: okej nu gör jag en liten lista här....

  • den här topicen är fruktansvärt spammig. lås den.
  • sluta med en massa idiotiska förslag på vems historia som är mest trolig. Det är alltför uppenbart att det inte funkar. Tre dar går inte ens för killar (inget nedsättande om tjejer, men de äro icke utaf dataspelande rasen)
  • mariiie: jag tror inte på att du klarade vc 100% på 3 dar. Alla argument talar emot det.
  • En vecka med kartor eller trainers kanske men tre dar utan hjälp behövs det ju 2 sekunders sömn/dygn och ingenting att göra, manodepressivitet eller liknande.
  • Hur lyckades du hitta alla paket utan någon som helst hjälp? Alla hopp? Väldigt många hopp, rampages o hiddens är skitsvåra att hitta, även med kartor.
  • Och dessutom missa det där skelettet i little havana? :huh:
  • och FOR GOD'S SAKES sluta skriva så jävla jobbigt med VarVaDe GemeNEr / VeRsAler eller onöööööööööödiiiiiiggttttt mååånggggaaa boookstäveerr!!! Det blir asjobbigt att läsa, oavsett innehåll.
  • som gtafreak sade:
    Märks att medelåldern på detta forum inte är hög.
    hur barnsliga får man bli egentligen?! Superlöjligt, hela skiten.


  • eller epix:
    Klarheten i huvudet också.
    jag menar, kolla igenom denna topic. Spam, påhopp och onödiga posts.

jisses, jag skulle kunna göra listan dubbelt så lång men sluta spamma åtminstone!!

De som bett om hjälp har fått den och det enda som är kvar är spam... >_<(w00t)-_-

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...