Jump to content

99% (Vill ha 100%)


pfanner
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ni behöver inte svara mer, jag klarade det efter att ha läst Guiden som HittiS länkade till. Jag hade råkat ut för enligt den guiden det vanligaste problemet: att jag inte hade gjort uppdragen vid Cross/Jeep-spåret....

Men tack för alla tips!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ni inte sluta med att våldta svenska språket.

Slang och förkortningar är okej på ett forum men man skall helst kunna läsa texten utan att vara expert på dekryptering(avkodning)

Här nedan är exempel från den här tråden och det intressanta är att det nästan bara är en person som är upphovsman:

JA VADDÅRÅ?? jag e kanske bättre än er killar haha....avis eller? jag e skit bra på spel klarar alltid mina spel på mindre än en vecka har alltid varit så...bara för jag kan så!!!!!

vaddårå?

Översättning/tolkning: Hurså? är ni avundsjuka kanske jag är kanske bättre än er killar på spel.

om du har klarat det på tre dagar så måste du ha suttit framför datorn hela tin?? 
tin = tiden

bra att vissa tror mig för det e sant...!! jag använde kanske liv koden nån gång på vissa jobb...men jag fuskade inte alls mkt asså!!

jag fuskade någon gång med livkoden men det var inte alls mycket

jag e 15...hurså det e fan sant

Nja, det märks inte.

jag fick d...dö tog liv kod...bara

Och här skall det stå?

så jävla avis ni e på mig bara för jag kan klara spel snabbt jag menar snälla...bry daj inte om du inte tror maj okej... *typiskt avisar*

daj = dig/dig maj = mig/mig

jag klarade det på EGEN hand inte hjälp från nån kartor som visar var saker e eller såå...helt ensam klarade jag det OK!

Klarade det på egen hand utan hjälp av kartor

hum klara vc på 100% på 31 timmar.... 

Klarade

31 timmar ja det tror man ju inte på oj....omg vad avis du e dåååååååååååå!!

räcker att använda ett "å" i då

Aja tror som du vill!

men till skillnad från dig så behöver jag inte ta några timmes pauser som du din tönt 

Onödigt inlägg.

ja men vissa sajjer en dag eller 31 timmar mitt låter mest troligt haha!!

jag e fan snart 16 din idiot

Märks fortfarande inte.

jag slog vad att jag kunde vann 500 + 300 så d så

detta var ju nästan läsligt.

Men en grej kan någon förklara för mig, vad är det för vits med att skriva förkortningar om man ändå lägger ner den obefintliga tiden man sparar på att skriva massa onödiga tecken eller blanda stora och små bokstäver.

som illustreras bra med topp3s inlägg

"AmeN TYp asså Jag Bah klaradE VECE på tyP aszå Tre dagar Va och Jag bah Är SkiiiIiitDuktiit Och Om Du ente TroR mig Så BAH AVIIIIIIIIIIIIIS DåVah"

Då är jag klar med mitt spaminlägg som är både onödigt och innehåller mer eller mindre personliga påhopp :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ni inte sluta med att våldta svenska språket.

Slang och förkortningar är okej på ett forum men man skall helst kunna läsa texten utan att vara expert på dekryptering(avkodning)

Här nedan är exempel från den här tråden och det intressanta är att det nästan bara är en person som är upphovsman:

Översättning/tolkning: Hurså? är ni avundsjuka kanske jag är kanske bättre än er killar på spel.

tin = tiden

jag fuskade någon gång med livkoden men det var inte alls mycket

Nja, det märks inte.

Och här skall det stå?

daj = dig/dig maj = mig/mig

Klarade det på egen hand utan hjälp av kartor

Klarade

räcker att använda ett "å" i då

Onödigt inlägg.

Märks fortfarande inte.

detta var ju nästan läsligt.

Men en grej kan någon förklara för mig, vad är det för vits med att skriva förkortningar om man ändå lägger ner den obefintliga tiden man sparar på att skriva massa onödiga tecken eller blanda stora och små bokstäver.

som illustreras bra med topp3s inlägg

Då är jag klar med mitt spaminlägg som är både onödigt och innehåller mer eller mindre personliga påhopp :rolleyes:

LoL Messersmith (Skämt)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

har du gjort stopie och.. ehm.. stegra och köpra på två hjul med en bil?

sen vad det gäller stadium uppdragen så måste man komma etta på hoot-rood (nascar, man kör i alla fall runt i en ring med en sån däringa bil som finns på sunshine autos)

man måste klara minst en minut på... låt oss kalla ded 'destruction derby'.

och på dirt track så skall man bara köra igenom alla ringarna. (w00t)

du ser i ditt Estate i det lilla rummet om det står tre pokaler på tvn.

hoppas jag var till nån hjälp. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad många snacka skit när en kille vill ha hjälp!? >_< detta hjälper inte honom att få veta hur lång tid det tog för er att klara ut GTA VC. varför bråka?

+ marriiie, vad det någon som frågade dig om hur lång tid det tog för dig för att klara GTA VC?

säg till om det är något ni blir snea för!

(arga eller fundersamma på)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig sett en sådan överdriven fjortis som Mariiiiiiiiiiiiiiie..

avis? någon som vet vad det kan betyda? ^_^

Du sa:

"Och jag tog liv-koden på vissa jobb, men det var inte mycket."

Men menade:

"Jag tog liv, armor, en snabb bil och jättebra vapen. 'leavemealone' slank in ibland också. Och så spammade jag ner vc med 'panzer' och 'bigbang' och massa andra fusk."

Tror topicen blir låst snart, det är väl bra det...

Och du klarade VC på 3 dagar.. WoW!! Du är cool... precis som vissa säger, man åker fram och tillbaka mellan olika uppdrag.. man hinner inte med spelupplevelsen.

Och det skulle inte förvåna mig och du ljög helt och hållet bara för att vara cool och få "vara med i gänget"....

Slut för mig :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...