Jump to content

99% (Vill ha 100%)


pfanner
 Share

Recommended Posts

Jag trodde att jag äntligen skulle klara spelet till 100%, men så blev det inte jag ligger fortfarande på 99%

Jag har gjort:

- Alla "story-uppdrag"

- Alla "telefon-uppdrag"

- Gjort "polis-uppdrag mm" så jag har 150 i hp/ap, oändlig kondition och jag är "eldsäker"

- Jag har 15 hus/företag (alla?)

- Jag har hittat 100 hidden packages

- Jag har gjort 35 Rampages

- Hoppat på 36 Unique Jumps

- Jag har rånat 15 butiker

- Och på företagen har jag nu räknare/dag:

10 000 Malibu, 9 000 Sunshine Autos, 8 000 Printworks, 7 000 Film Studio, 5 000 Vercetti Estate & Kaufman Cabs, 4 000 Pole Position, 3 000 Cherry Popper & 2 000 Boat Yard

- Jag tror även att jag gjort alla sidouppdrag (tex stadion) men jag har inte fått nån bekräftelse. När man klarar alla Rampages eller Stunt-hopp står det ju att man har klarat alla. ska det göra det efter sidoupdragen också???

Om ni har så mycket som en tanke om vad som skulle kunna vara fel, eller vad jag har missat så svara snälla.

Obs. jag har inte använt några cheats...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

d e lätt att klara 100%...klarade det på 3 dagar...spelade mkt med men men...gillar tröjan ( Frankie ) I completed vice city and all i got was this sluesy t-shirt ngt sånt står det....!! like that :P

du måste ha suttit hela tiden om du klarar 100% på 3 dagar..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag trodde att jag äntligen skulle klara spelet till 100%, men så blev det inte jag ligger fortfarande på 99%

Jag har gjort:

- Alla "story-uppdrag"

- Alla "telefon-uppdrag"

- Gjort "polis-uppdrag mm" så jag har 150 i hp/ap, oändlig kondition och jag är "eldsäker"

- Jag har 15 hus/företag (alla?)

- Jag har hittat 100 hidden packages

- Jag har gjort 35 Rampages

- Hoppat på 36 Unique Jumps

- Jag har rånat 15 butiker

- Och på företagen har jag nu räknare/dag:

  10 000 Malibu, 9 000 Sunshine Autos, 8 000 Printworks, 7 000 Film Studio, 5 000 Vercetti Estate & Kaufman Cabs, 4 000 Pole Position, 3 000 Cherry Popper & 2 000 Boat Yard

- Jag tror även att jag gjort alla sidouppdrag (tex stadion) men jag har inte fått nån bekräftelse. När man klarar alla Rampages eller Stunt-hopp står det ju att man har klarat alla. ska det göra det efter sidoupdragen också???

Om ni har så mycket som en tanke om vad som skulle kunna vara fel, eller vad jag har missat så svara snälla.

Obs. jag har inte använt några cheats...

har du gjort alla fyralistorna på Sunshine autos??

Redigerad av adde_as
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De är en TJEJ :P

JA VADDÅRÅ?? jag e kanske bättre än er killar haha....avis eller? jag e skit bra på spel klarar alltid mina spel på mindre än en vecka har alltid varit så...bara för jag kan så!!!!!

vaddårå?

Redigerad av Mariiiiie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du fuska någon gång? jag tror inte det går att få 100% om man har fuskat.

förresten "Mariiiiie" hur många gånger använde du fusk??

om du har klarat det på tre dagar så måste du ha suttit framför datorn hela tin?? ;)

Det är bara skitsnack att man inte kan få 100% om man fuskat. B)

Edit: Har du klarat trippel-stunt eller vad det heter?

Redigerad av Kubanen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...