Jump to content

Volvo V70


Barracuda
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 174
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu börjar det likna nåt: Bakspeglar o dörrar.. men det går inte att få rutorna trensparanta fast jag trycker i "semitrensparent" eller vad det heter. ;)

Ska senare göra om dörrarna så det blir tjocka, och en framskärm. :D

du måste först markera där fönstren ska vara och klicka på semi-transperent och sen klicka på fönstern (om du fattar vad jag menar :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Nu börjar det hända grejo... grejer, jag har börjat lite smått på en motothuv men jag ska göra om den eftersom den bara är tillfällig medan jag gör kofångaren o grillen. :D

Det är kul att bygga,lite synd att man har så lite tid.. :'(

Edit: Bilden ser väldigt "klottrig" ut, den är finare. B)

post-11-1086827789_thumb.jpg

Redigerad av Barracuda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

B):D Hur kan ni alla tycka att det ser bra ut!! DET SER FÖRJÄVLIGT UT!!! :)

Hela bilen är helt missbildad... läs en tutorial så du lär dig hur du ska placera polygonerna så det ser bra ut..

Som du ser nu är hela bilen svart typ.. det är för att dina normals är helt kassa..

Det hjälper att ta calculate normals men slutresultatet kommer ändå inte att se bra ut..

Så lyd mitt råd, läs en guide och följ den. Efter du är klar med den så kommer du att inse hur taskig din volvo ser ut!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men innan de kommer han att inse hur jävla astaskig DU e :D

Han kanske har läst en guide o vill försöka lite?! Själv tycker ja den ser skitbra ut! ja försökte en gång men de blev bara skit... gör en v70 bättre själv då om du nu vet så jävla mycke! fan va ja blir förbannad på folk som bara hackar på folk som precis börjat på något B)

Redigerad av SuperSwede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D:D Hur kan ni alla tycka att det ser bra ut!! DET SER FÖRJÄVLIGT UT!!! (:!!!:)

Hela bilen är helt missbildad... läs en tutorial så du lär dig hur du ska placera polygonerna så det ser bra ut..

Som du ser nu är hela bilen svart typ.. det är för att dina normals är helt kassa..

Det hjälper att ta calculate normals men slutresultatet kommer ändå inte att se bra ut..

Så lyd mitt råd, läs en guide och följ den. Efter du är klar med den så kommer du att inse hur taskig din volvo ser ut!

w0rd 2k4!

Tycker ni andra som tycker den är snygg nästan är mer taskiga.. Tycker det är bättre att han börjar om än att forsätter på ett sånt projekt för han kommer bara bli besviken i slutet och får göra om hela proseduren en gång till.. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får ursäkta om jag kanske tog i för mycket men det är bara för ditt bästa.

Jag är inte heller världens bästa i zmodeler, föredrar LW..

Sök efter nån guide på internet och försök följa den så mycket som möjligt och läs allt som står däri så kommer du att lyckas mycket bättre på egen hand med volvon sen.

Om du ändå försöker göra volvon först på egen hand så tycker jag att du ska börja om och titta på några andra wire shots på något annat forum t.ex. nfscars.net eller smcars.net/forum så får du lite tips hur du kan börja etc.

:">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får ursäkta om jag kanske tog i för mycket men det är bara för ditt bästa.

Jag är inte heller världens bästa i zmodeler, föredrar LW..

Sök efter nån guide på internet och försök följa den så mycket som möjligt och läs allt som står däri så kommer du att lyckas mycket bättre på egen hand med volvon sen.

Om du ändå försöker göra volvon först på egen hand så tycker jag att du ska börja om och titta på några andra wire shots på något annat forum t.ex. nfscars.net eller smcars.net/forum så får du lite tips hur du kan börja etc.

:">

Du lär dig inget på guider.

Du kan göra 1 sak, du är begränsad.

Men om du leker själv, som de som gjort guiderna har gjort så lär du dig mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...