Jump to content

Volvo V70


Barracuda
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 174
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vet vad jag ska skriva på sidan nu, "Befälsbil" såg det på en snut  bil igår :D

Men, svenska sirener är inte att tänka på eftersom det är sådan liten skilldnad mellan dem.

>_< är du skadad? inget illa menat alltså men! VC sirenen och Svenska polisljudssirenen är skillnad, hör sirenen här hela tiden, och den låter absolut inte som vc siren, fast det kanske är rätt svårt att få tag på det ljudet?

Redigerad av WiboO
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

oh.. det är därför bilen inte funkar.. >_< glömde sätta dit dummys för sirenen..

Få se nu ska göra om bilen ibak efter som den blev fel i uppbygnaden men det går mycket fort, men en sak jag alldrig tänkt på är att texturerna blir spegelvända på andra sidan :">

Angående länet så ska set vara malmö. det sa GTA freak iaf. :)

Visar liten bild på bilen från lite mera håll än i förut, ska pröva lite med griimns texturer sedan men tvekar på hur det blir.. :huh: den som lever får se!

Jaha det e du som håller på med den ja...när blir den klar dåå? vill se den klar! hehe, du lägger väl in svenskt sirenljud iaf?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"crackman" ska bara säga dig att man inte får snacka warez här. polisbilen blir klar om nån vecka eller så, just nu kan jag inte ta nån screen eftersom explorer.exe krånglar men det har hänt lite grejor med den det vill jag lova.

Återkommer med screen!

barracuda lägg inga screens på nätet tills det hgela släpps

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...