Jump to content

Dagens lol


Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Men vem fan säger att man är tjej och därefter tittar på killar i webcam? Det är absurt och perverst.

Jag sa aldrig att jag tittade. Jag spelar spel undertiden xD

Är askul när dom bara loggar ut.

Och jag viste inte att det fanns personer här som kände till mig :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ska jag slå era rövarhistorier med häpnad!

Igår så satt jag och chattade med tjejen på msn och helt plötsligt så säger hon att en Eder har lagt till henne på skype. Han är 20 år, kommer från typ nåt Jordanien eller nåt och vill ha kul med henne på msn. Så loggar han in och jag sa massa otrevliga saker till han efter att hon bjudit in han tillvåran konversation. Och TRÖG (:unsure:) var han också för han sa saker i stil med; "Leave, I want to chat with my girl, kisses to you", "I love you!" och sånna saker fastän vi hade sagt att vi var tillsammans (^_^). Sen bjuder hon in två av sina kompisar så vi är tre stycken (För hon ville inte vara med) som svor åt han och dra åt h*lv*t*. det slutar med att han addar alla tjejer, inklusive min flickvän, sätter på cammen och visar sin k*k för dom (:lol:). Jag garvar arslet av mig och vill döda honom för att han är så trög. Seriöst? Så tröga människor borde inte finnas. Och nu idag, loggar jag in på skype för att msn är dumt och hon säger att den där Eder vill ha en bild på henne och skit.

Han är trög :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ska jag slå era rövarhistorier med häpnad!

Igår så satt jag och chattade med tjejen på msn och helt plötsligt så säger hon att en Eder har lagt till henne på skype. Han är 20 år, kommer från typ nåt Jordanien eller nåt och vill ha kul med henne på msn. Så loggar han in och jag sa massa otrevliga saker till han efter att hon bjudit in han tillvåran konversation. Och TRÖG (:unsure:) var han också för han sa saker i stil med; "Leave, I want to chat with my girl, kisses to you", "I love you!" och sånna saker fastän vi hade sagt att vi var tillsammans (^_^). Sen bjuder hon in två av sina kompisar så vi är tre stycken (För hon ville inte vara med) som svor åt han och dra åt h*lv*t*. det slutar med att han addar alla tjejer, inklusive min flickvän, sätter på cammen och visar sin k*k för dom (:lol:). Jag garvar arslet av mig och vill döda honom för att han är så trög. Seriöst? Så tröga människor borde inte finnas. Och nu idag, loggar jag in på skype för att msn är dumt och hon säger att den där Eder vill ha en bild på henne och skit.

Han är trög ;)

LOL! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ska jag slå era rövarhistorier med häpnad!

Igår så satt jag och chattade med tjejen på msn och helt plötsligt så säger hon att en Eder har lagt till henne på skype. Han är 20 år, kommer från typ nåt Jordanien eller nåt och vill ha kul med henne på msn. Så loggar han in och jag sa massa otrevliga saker till han efter att hon bjudit in han tillvåran konversation. Och TRÖG (:unsure:) var han också för han sa saker i stil med; "Leave, I want to chat with my girl, kisses to you", "I love you!" och sånna saker fastän vi hade sagt att vi var tillsammans (^_^). Sen bjuder hon in två av sina kompisar så vi är tre stycken (För hon ville inte vara med) som svor åt han och dra åt h*lv*t*. det slutar med att han addar alla tjejer, inklusive min flickvän, sätter på cammen och visar sin k*k för dom (:lol:). Jag garvar arslet av mig och vill döda honom för att han är så trög. Seriöst? Så tröga människor borde inte finnas. Och nu idag, loggar jag in på skype för att msn är dumt och hon säger att den där Eder vill ha en bild på henne och skit.

Han är trög :P

Han är säkert inte trög. Han tycker väl att din flickvän förtjänar bättre. Ungefär som han, enligt honom. Eller så gillar han att jävlas med dig för att du är så lättretlig vilket du visar i texten. T.e.x

Jag garvar arslet av mig och vill döda honom

2 ord som inte direkt passar ihop. Eller så gör han en del av båda 2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han är säkert inte trög. Han tycker väl att din flickvän förtjänar bättre. Ungefär som han, enligt honom. Eller så gillar han att jävlas med dig för att du är så lättretlig vilket du visar i texten. T.e.x

Jag är inte lättretlig i vanliga fall, men han sa åt mig att dra åt nån annanstans innan jag jag började med det. Han fick för sig att han var tillsammans med henne. Då är det ju klart man blir arg på han när han inte fattar när hon säger till han första gången. Eller andra, eller tredje, hon var också ganska förbannad på han.

2 ord som inte direkt passar ihop. Eller så gör han en del av båda 2.

Jag gör en del av båda, jag garvar åt alla roliga saker han säger för hela tiden skriver han "hahaha, loooooooooooooooooooooooooooooooool". Den tiden han inte skriver det och jag inte skrattar åt att han är dum i huvudet, vilket jag med är klassad som hos vissa, vill jag inte döda honom, men jag var fly förbannad på han. Blir inte du förbannad om nån från andra sidan av jorden börjar ragga på din flickvän säger sen att han älskar henne och att han vill chatta ensam med henne och skickar massa smileysar som pussar och sånt till henne. Han trodde på allvar att hon älskade honom och bad mig att dra dit pepparn växer. Men JAG har iallafall kommit över den här episoden nu för att han fattar att hon inte är ett piss kär i honom. Just det, orkar inte sätta in det nånstans, men han ville ha cyber sex med henne via webcam också.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...