Ace Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) Nej, ärligt. Myers skulle bänga på Jason rätt bra i en fajt. Jason är ju fan bara en zombie, Michael... är ren och skär ondska. Good luck with that, mama's boy. *Försöker få igång en helt meningslös diskussion* R.I.P. Moustapha Akkad. Alla vet ju att Michael Myers is the king! Edit: Visserligen är Jigsaw också jävligt grym.. Redigerad 14 november, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Alla vet ju att Michael Myers is the king! Edit: Visserligen är Jigsaw också jävligt grym.. Pärsk, 100 sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Pärsk, 100 sidor. Haha, hade jag faktist ingen koll på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 *Konfettiregn* ÖP ÖP ÖP! Inte äta konfettin, Bullet! Spotta ut! (Offtopic, piska mig inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Jag har kollat på en massa halloween filmer nu fast inte alla 2 kvar fortfarande. Dom var bra fast jag är förvirrad nu jag förstår inte vad hände egentligen med den där tjejen i dom 2 första filmerna och den lilla flickan i 4 och 5? Dom verkar ha försvunnit helt i film nummer 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Om flickan i The Ring skulle varity med skulle jag lätt röstat på henne! Hon är så jävla sexig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Om flickan i The Ring skulle varity med skulle jag lätt röstat på henne! Hon är så jävla sexig Glöm inte Chucky, han är också hyfsat runkmaterial. Vote: Chucky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Oj fan, har var det tomt! Alla inlägg i december e borta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Oj fan, har var det tomt! Alla inlägg i december e borta... Jaa känns jättetomt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jaa känns jättetomt :'( Hann du ens se min resumé av Fredagen den 13e-serien som jag skrev, Xemtoth? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Hann du ens se min resumé av Fredagen den 13e-serien som jag skrev, Xemtoth? Jag vet inte riktigt, borde jag det? du får gärna skriva en på Page of horror forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Hehu, ni skräckfantaster kan ju kolla in min freewebs-sidan som handlar om just skräckfilmsmördare. Den é uppdaterad en eller två gånger endast och jag var senast inne på den i höstas 2004. ForRealAndFantasy Redigerad 7 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 *Konfettiregn* ÖP ÖP ÖP! Inte äta konfettin, Bullet! Spotta ut! (Offtopic, piska mig inte) *Kawhip!* Förlåt för konfettin! Roffar åt mig sianas byxor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Alla som vill får gärna kolla in min och Xemtoths hemsida Page of Horror, som innehåller information och liknande om just skräckfilmer. Kanske inte så mycket för tillfället, men mer kommer. Ni får gärna registrera er på forumet också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Hehu, ni skräckfantaster kan ju kolla in min freewebs-sidan som handlar om just skräckfilmsmördare. Den é uppdaterad en eller två gånger endast och jag var senast inne på den i höstas 2004. ForRealAndFantasy Det är en del som inte stämmer på Leaterface-sidan. Filmbolaget hittade på allt det där snacket om Thomas Hewitt och bygget på sann händelse...det är inte sant ett enda ord...allt är smått baserat på den amerikanska massmördaren Ed Gein som tog hem och sprättade unga kvinnor, och gjorde skinnsoffor och hela möbler av deras hud! han gjorde även en helkroppsdräkt likt en kvinnokropp p.g.a. att han var bisexuell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Dessutom hette dom inte Hewitt i efternamn i originalet, där hette dom Sawyer. Leatherface kallades för Bubba Sawyer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Dessutom hette dom inte Hewitt i efternamn i originalet, där hette dom Sawyer. Leatherface kallades för Bubba Sawyer. Det låter ju roligt...snackar du seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Det låter ju roligt...snackar du seriöst? Det stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Det låter ju roligt...snackar du seriöst? Har du inte sett originalet? Edit: Gunnar Hansen .... Leatherface/Bubba Sawyer, Jr. John Dugan .... Grandfather Sawyer http://imdb.com/title/tt0072271/ Redigerad 10 januari, 2006 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Har du inte sett originalet? Edit: http://imdb.com/title/tt0072271/ Jo det har jag men inte tänkte jag på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts