Jump to content

Dodo


Ge ta a Vajs Sitty
 Share

Recommended Posts

Det står i guiden till dodon att när man lyft så kommer dodon att sjunka lite och sen åka upp igen.....men det lär ju inte vara helt rätt

jag har nämligen flera gånger lyckar få planet att kör helt rakt tills jag svänger.....det lär ju vara så det ska vara vara.....

e det nån mer som brukar lyckas med det ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte fått in kurvtekniken...inte riktigt själva flygtekniken heller...Mina flygturer är typ på 50 sekunder..... <_< Men nu ger jag fan i dodon....

Synd, det är skitkul att göra coola störtdykningar, loopar och svängar i Liberty City.

Övning ger färdighet kom ihåg det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad menar du?? <_<

Jag är lite dum idag...

Elnilgt guiden ska planet tappa höjd men sen stiga igen....och hålla på så under flygturens gång.....

Men för mig händer det att planet inte tappar höjd utan fortsätter köra spikrakt.....utan att förlora höjd...iaf till jag tar första svängen...efter den så börja planet åka upp och ned igen

Redigerad av Ge ta a Vajs Sitty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Elnilgt guiden ska planet tappa höjd men sen stiga igen....och hålla på så under flygturens gång.....

Men för mig händer det att planet inte tappar höjd utan fortsätter köra spikrakt.....utan att förlora höjd...iaf till jag tar första svängen...efter den så börja planet åka upp och ned igen

Jaha, det har hänt mig ett par gånger oxå... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Elnilgt guiden ska planet tappa höjd men sen stiga igen....och hålla på så under flygturens gång.....

Men för mig händer det att planet inte tappar höjd utan fortsätter köra spikrakt.....utan att förlora höjd...iaf till jag tar första svängen...efter den så börja planet åka upp och ned igen

De é inge farligt! Du har bara Dodon FÖR rak!! Tryck lite på Num 6 så den åker ner lite! Och i svängarna!! Tryck lite lätt bara! (Till er som inte visste de!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...