Jump to content

Vill du att GTA: San Andreas ska...


 Share

Vill du att GTA: San Andreas ska ha Hip-Hop tema?  

180 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 122
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...

Jag gillar hiphop men asso jag tycker inte att hela spelet ska vara hiphop kanske ett gäng eller fler så det kan bli gäng bråk :lol: , en radio station och ett ghetto. =)

P.S Alla rock sorter suger! förut gammal rock då som AC/DC, Guns N' Roses och Iron Maiden

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Vote: Nja, hellre nåt annat.

Tänker ändå odla dreads å dra omkring å lyssna på reggae (och SAPR om det finns, helst med maurice chaves då ;P)

men att inte skaffa spelet bara för att det är hiphop tema vore ju fan löjligt, det kommer ju ändå vara med minst en radiokanal för varje stor genre och kanske några till för hiphop.. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Nej, absolut inte!

Det är ok om det kanske finns en radiokanal som spelar hiphop eller om nån av karaktärerna är hiphopare men nåt hiphop tema vill jag absolut inte ha. :angry:

Håller me dig Arvid... Om det finns någon musik som är störande så är det hip hop... Jag kan till och med plåga mig med farsans gamla 50-60tals musik istället för hip hop...

Men gött iallafall att Nej sidan leder hehe ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara det faktumet att man är svart och att det hela utspelar sig i ghettot gör ju att det finns fog för starka hiphopreferenser. Karaktärerna på R*'s hemsida var också till stor del av Hiphopkaraktär, så jag tycker man kan se åt vilket håll det hela lutar.

Hiphopkuluren är lite mer komplex än rockkulturen (som mest handlar om att skjuta heroin och stå och vråla hysteriskt och headbanga på konserter) och passar därav bättre in på ett spel. Eller vem skulle klara av ett helt spel fyllt med muppiga Love Fist-kloner?!

*Edit*

Vote: Nej, helre nåt annat!!

Fan igen "50 cent" "tönt mafia" stil, det e bar puckade små ungar som tycker e balt! Men latino stil som det e är väll ok.

Du får gärna utpeka folk som puckade småungar, men formulera dig helst inte som en bebis när du gör det. Det ger lite av ett motsatt budskap sörru.

Det var dagens lektion Oscar, dags att gå till sängs... :angry:

Redigerad av Spankdogg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vore det hårdrocks tema till gta sa skulle man väl va långhårig och ha en stor öl kage ? Man kan också förknippas med en tjock gammal tant då ! Knappast :angry:

Och det stog att "respekt styrs av utseende" , enda personerna du kommer få respekt av är väl dom på ålderdoms hemmet ;P

vadå har alla hårdrockare öl mage, isåfall e ja en missbildad hårdrockare......Eller så har du fördomar ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...