Jump to content

Vill du att GTA: San Andreas ska...


 Share

Vill du att GTA: San Andreas ska ha Hip-Hop tema?  

180 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 122
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

mm precis , du är en missbildad hårdrockare  ;)

jasså? konstigt... då är jag ganska missbildad också... kanske ska lägga på en mage så ja blir normal då?`

kan man göra sånt med Botox eller silikon? eller måste jag antifettsuga mig...

jag tycker att SA blir fint som det är... hiphop på tidiga 90talet hade ju ganska mycket med kriminalitet och göra så det är ganska ok... :huh:

Redigerad av alban-apa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jasså? konstigt... då är jag ganska missbildad också... kanske ska lägga på en mage så ja blir normal då?`

kan man göra sånt med Botox eller silikon? eller måste jag antifettsuga mig...

jag tycker att SA blir fint som det är... hiphop på tidiga 90talet hade ju ganska mycket med kriminalitet och göra så det är ganska ok... :huh:

Eller så kan du göra det ytterst lätt och äta fet mat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många som är "hårdrockare" eller punkare är utan tvekan ganska speciella (och inte minst lustiga att se på). Då tänker jag främst på de som går klädda i nitar och har svart/grönt/orange/skabbigt hår mm.

Jag ser det så här; Alla som lyssnar på hårdrock är inte mobbebarn, men ALLA mobbebarn lyssnar på hårdrock.

Tror det beror på att det är en bra väg till verklighetsflykt, precis som rollspel och fuckin' live (som för övrigt är mäkta patetiskt).

Dettta är min teori. Ta inte illa upp. Som sagt, bara för att man lyssnar på rock behöver man inte vara sär. Men... >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många som är "hårdrockare" eller punkare är utan tvekan ganska speciella (och inte minst lustiga att se på). Då tänker jag främst på de som går klädda i nitar och har svart/grönt/orange/skabbigt hår mm.

Jag ser det så här; Alla som lyssnar på hårdrock är inte mobbebarn, men ALLA mobbebarn lyssnar på hårdrock.

Tror det beror på att det är en bra väg till verklighetsflykt, precis som rollspel och fuckin' live (som för övrigt är mäkta patetiskt).

Dettta är min teori. Ta inte illa upp. Som sagt, bara för att man lyssnar på rock behöver man inte vara sär. Men... >_<

Så rätt så <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...