Jump to content

Vill du att GTA: San Andreas ska...


 Share

Vill du att GTA: San Andreas ska ha Hip-Hop tema?  

180 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 122
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

vote: Ja, hellre det än 70-tal.

jag tycker att det ska vara hip-hop, man e ju lixom gangster å man kör lowrider å så, men jag tycker inte att hip-hop ska dominera för mycket, max 40% av det man hör på radion får vara hiphop enligt, men..

jag diggar VC´s Emotion, Liberty´s Double Cleff (stavning=?) och V-rock, chatterbox/K-chat och sådär, game-radio var inte min favorit direkt, men om det är riktiga låtar från hip-hoppens 90-tal så e jag på

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många som är "hårdrockare" eller punkare är utan tvekan ganska speciella (och inte minst lustiga att se på). Då tänker jag främst på de som går klädda i nitar och har svart/grönt/orange/skabbigt hår mm.

Jag ser det så här; Alla som lyssnar på hårdrock är inte mobbebarn, men ALLA mobbebarn lyssnar på hårdrock.

Tror det beror på att det är en bra väg till verklighetsflykt, precis som rollspel och fuckin' live (som för övrigt är mäkta patetiskt).

Dettta är min teori. Ta inte illa upp. Som sagt, bara för att man lyssnar på rock behöver man inte vara sär. Men... :D

Hahah fan vad du är patetisk som ens tror så! You make me Lolzic

Om du menar mobbebarn som barn som blir mobbade så har du ännu mer fel!

Hur kan du veta att ALLA som är mobbade lyssnar på hårdrock?

Total BS!

Vad menar du med "fuckin' live"? att dom borde leva för fan eller att dom lyssnar på Live-plattor? Tacka vet jag Made In Japan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Nej, absolut inte!

Säger bara: FAN HELLER!!! hällre rock tema...de finns väl inget GTA me rock tema?

sen hiphop de e bara töntar som snackar snabbt o rimmar.....ingen musik alls!

de e lätt att vara hiphopare, men rockare e nog svårare....rockare spelar instrument, de gör inte hiphopare...! :D

Fukk da HipHop! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många som är "hårdrockare" eller punkare är utan tvekan ganska speciella (och inte minst lustiga att se på). Då tänker jag främst på de som går klädda i nitar och har svart/grönt/orange/skabbigt hår mm.

men dom som går med förstora brallor så det ser ut som dom skitit på sig da?

sen ska d ju så klart vara *BlinG BlinG* å 10kg kedjor av guld sen kan man ju alltid sjunga om hur kasst d var att växa upp i ghettot utan pengar...

kan ju låta som ja bara har massa fördomar men dom "stora hip-hoparna"

sjungar ju bara om sånt skit...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahah fan vad du är patetisk som ens tror så! You make me Lolzic

Om du menar mobbebarn som barn som blir mobbade så har du ännu mer fel!

Hur kan du veta att ALLA som är mobbade lyssnar på hårdrock?

Total BS!

Vad menar du med "fuckin' live"? att dom borde leva för fan eller att dom lyssnar på Live-plattor? Tacka vet jag Made In Japan!

tror han menar LAJV.. jag tycker det kan verka ganska kul, men inget jag skulle hålla på med.. om livet vore 2-3 hundra år längre kanske man skulle ägna några år på lajv, men inte annars

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men dom som går med förstora brallor så det ser ut som dom skitit på sig da?

sen ska d ju så klart vara *BlinG BlinG* å 10kg kedjor av guld sen kan man ju alltid sjunga om hur kasst d var att växa upp i ghettot utan pengar...

kan ju låta som ja bara har massa fördomar men dom "stora hip-hoparna"

sjungar ju bara om sånt skit...

är du en Mtv bög eller? allt som visas där är inte allt som finns i underjorden

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men dom som går med förstora brallor så det ser ut som dom skitit på sig da?

sen ska d ju så klart vara *BlinG BlinG* å 10kg kedjor av guld sen kan man ju alltid sjunga om hur kasst d var att växa upp i ghettot utan pengar...

kan ju låta som ja bara har massa fördomar men dom "stora hip-hoparna"

sjungar ju bara om sånt skit...

Beror på vad du menar med dom "stora". Dom som säljer - ja, dom som är bra -nej (i överlag)...

Detta gäller även för hårdrockare, punkare och alla olika musikfans - kläder och utseende SPELAR INGEN ROLL. Vart är världen påväg egentligen?

lägg av med alla fördommar, ren idioti.

Kom igen nu - mer kärlek...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror på vad du menar med dom "stora". Dom som säljer - ja, dom som är bra -nej (i överlag)...

Detta gäller även för hårdrockare, punkare och alla olika musikfans - kläder och utseende SPELAR INGEN ROLL. Vart är världen påväg egentligen?

lägg av med alla fördommar, ren idioti.

Kom igen nu - mer kärlek...

PRETTY GAAAY!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PRETTY GAAAY!

Fint - upp till bevis på hårdrockares idiotiska attityd.

Vill bara säga att du är själva definitionen av vad folk har för fördomar emot hårdrockare - äckliga, dåliga på att stava, spammiga, ingen kontroll, korkade och dålig attityd. Inget personligt!

Report...

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fint - upp till bevis på hårdrockares idiotiska attityd.

Vill bara säga att du är själva definitionen av vad folk har för fördomar emot hårdrockare - äckliga, dåliga på att stava, spammiga, ingen kontroll, korkade och dålig attityd. Inget personligt!

Report...

så av att jag skrev "PRETTY GAAY" fick du fram att jag är: äcklig, doligg på att stava, spammig, utan kontroll, korkade och att jag har dålig attityd...jo attityden är sann! faktiskt!

skitsmart du är annars!

eftersom du är gay så är DU den äckliga, eftersom DU dampade ur för att jag skrev pretty gay, har DU ingen kontroll!!

Repoo-ort!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

inga fördomar va?

Jag säger bara att det där är vanliga fördommar emot hårdrockare - jag har aldrig sagt att jag har sånna fördomar. Visst - litegrann - men jag är fullt medveten om att knappt en bråkdel är sånna...

Ozzy.

Nej, efter att ha sett dig skriva på detta forum en ganska lång period nu...

PS: Jag dampade aldrig, jag sa vad jag tyckte.

PS2: Jag är inte gay, tvärtom...bara eftersom jag är trött på att alla dömmer ut folk pga musiksmak så betyder inte det att jag gillar killar.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...