Jump to content

Små tips!


Patrik
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 278
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)

Tips 11

"Månen"

Det här är igentligen inte nåt tips, men bara en rolig grej som man kan göra.

Du tar en helekopter (helst en hunter för den är bäst på att svänga) den åker du på natten över vattnet mot månen.. sen svänger du fram och tillbaka men <- & -> tangenterna.. Men håll fortfarande kursen mot månen, för då kommer du se att månen oxå svänger!

Den funkar också med regnbågen!

Redigerad av Patrik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja?! ja sa ju att en kille hade sakt det!!! å va då sär skrivning?

Du gav nyss ett bra exempel på det. Man skriver särskrivning, inte sär skrivning, då ändras hela budskapet med orden. Om man skriver sär skrivning så blir det att skrivningen är sär.

För det andra borde du lära dig stava. Vad har du i Svenska egentligen, eller har du ens börjat skolan?

PS: Du särskrev ordet vadå också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips 12

"aspirine"

Det här är nog bara för fuskare.. Ta ett fordon, sen om du råkar kvadda den och det börjar ryka, skriv då bara fult liv fusket (aspirine) för då slutar det att ryka! Det funkar också när det brinner..

Tips 13

"pengar tips"

Jag vet inte riktit om det är sant, men när jag använder en Hunter och pepprar ner folk så får jag JÄMT mer pengar än vanligt.. Så det tipsar jag dom som vill ha pengar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips 14

"The Malibu"

Det här är nog det roligaste jag någonsin har varit med om! GÅ in i Malibu klubben, ha en golfklubba med dig.. slå alla personer 2-3 gånger och sen springer du och gömmer dig, gå sen tillbaka till dom för nu har en rolig grej hänt; alla har slutat dansa, och dom flesta kommer att föla efter dig, om du står stilla så kommer dom att cirkla runt dig *som om dom var kåta i dig*! Vissa kommer till och med snacka med dig. Vakterna kommer att springa fram och tillbaka och inteveta vad dom ska göra, och om du slår dom så kommer dom strunta i det!

Vill du att dansarna ska bli vanliga igen kan du slå dom igen, men då kommer dom antingen att dö eller slå dig tillbaka..

Ps: om det inte funkar så testa att köra in med en golfbil och sedan göra det, för det gjorde jag!

Redigerad av Patrik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips 15:

"PolisBåtar"

Om du har två poliser efter dig *två sjärnor* så kommer oxå polisbåtarna vara efter dig, ta en helekopter och locka dom efter dig, kanske upp på stranden eller varför inte i ett hopp? Dom är helt klart så dumma att dom bara håller ögonen på dig och inte ser vart dom far!

Tips 16:

"Varför skada en oskyldig, när den kan skada sig själv*

Sno en motorcykel från en som är ute och kör, ställ dig på nåt roligt ställe, ett hopp, vid vattnet eller locka upp han på ett tak.. medans du väntar på att han ska komma och hämta sin motorcykel så sitter du kvar på den, sen när han kommer och slår av dig så e han ju kanska så sur, så då kommer han åka därifrån det snabbaste han kan! men eftersom du har placerat motorcykeln på ett udda ställe så kommer han antingen hoppa, åka net i vattnet eller ramla ner från taket och bryta nacken, bror på vart du placerat den!

Ps: testa placera den framför en öppen dörr (ex: diaz hus, körcentret m.m)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men årka stava rätt! vet du vad chattspråk är? Eller får man inte använda de här?

Jo, man orkar, och så har rättstavning ingenting med chattspråk att göra. Chattspråk är till för att det ska gå snabbt, stavfel är enbart fult.

PS: orka stavas med O.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...