Jump to content

Små tips!


Patrik
 Share

Recommended Posts

är ju bara att parkera ett fordon utanför ett fullt garage, gå ur så att porten åker upp, hoppa in/på fordonet och köra in.. överdriver man med mängden fordon i garaget så börjar spelet plocka bort massa fordon men 1-2 extra fordon/garage brukar det gå att få in..

jajja.. men för mig var det inte så direkt.. jag var tvungen att stänga in polisen för att fordonet skulle stanna kvar.. har de inte hänt för dig att de försvinner om man bara åker in snabbt med en bil i ett fullt garage?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 278
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)

okej.. ajja här kommer lite mer tips..

Tips 22:

"Crazy bitch"

Börja bil surfa på någon av dessa bilar:

Blista Compact

Amiral

Infernus

Kaufman's Taxi

Greenwood

Ambulansen

-------------

Se till så att du har en motorsåg, börja sen att såga på taket av bilen.. om föraren inte kliver ut ur bilen så har du lyckats.. mata in mera med motorsågen, för tillslut blir föraren galen.. bilen kommer köra upp på trottoaren, krocka med andra bilar och massa annat..!

PS: om du trimmar nån av dom bilarna så kommer det vara GANSKA så roligt! om du te x gör den stark eller snabb så kommer den att magnla alla bilar i dens väg! -_-

Redigerad av Patrik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Tips 23:

"You can't be more evil"

Du vet vart racer banan är, där man kan raca och kö teräng med cross m.m.. (i downtown)

När dörren öppnas, kör in med en motorcykel (vilken som helst) och kliv av *nu har du kommit till ett rum som du inte har sett på när håll* *tror jag*.. går du ut under den tiden som dörren är öppen så kommer du till racet eller något annat.. Kör du ut med motorcykeln så kommer du ut därifrån.. Men vi ska göra en roligare sak! du ska fixa poliser efter dig (helst 2 skärnor) eller så kan du fixa det från början.. när en polis kommer in i rummet för att döda dig (se till att det är efter att dörrarna skulle ha stängts) ex: kl 01.. När polisen oxå är inne i rummet så Ba KUTA ut och den stackarn är inlåst för all evighet! (w00t)

Jag tog den här bilden! *man kan kolla in i rummet med snipern*

post-12-1083713064_thumb.jpg

Redigerad av Patrik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Tips 24:

"Miffo buggen"

Ta en mc och tryck in: ner och upp pilen och num6, hål i dom nån minut och släpp ner pilen, sen tar du replay, och tar en titt på mäniskorna på trottoaren, för de har hänt en stor bugg! Antingen komer huvuderna flyga om kring eller så kommer dom sväva fram! ;) ser ganska sjukt ut, om du trycker ner mus knappen så försvinner gubben och blir osynlig.. så du ser bara mc:n!

Ps: om det inte funkar så testa att ändra player.dff till nån annan dff fil, ex: cop.dff, biker.dff m.m....!

Redigerad av Patrik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips 25

"Hoppande taxi"

När man har klarat taxiuppdraget (när man jobbar som taxiförare) så kan man hoppa med taxin när man trycker på tutan! För att klara taxiuppdraget så måste man ha skjutsat 100 kunder (fares), men inte på rad, utan sammanlagt. Om man tittar på stats så kommer det stå hur många man har skjutsat på "passangers dropped off"

PS: jag tror en del redan visste det här, men det är ju lika bra att skriva det..... ;)

Redigerad av luddee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips 26

"mc på golfbanan"

Det här hände mig en gång, vet inte om det kommr hända igen. Åk in med motorcykeln på golfbanan. vakterna kommer såklart jaga dig, men när du kommit igenom metaldetektorn stanna så dom kan slå av dig. om du har TUR kan du se att en golfbil kommer. Spring iväg och ta den istället. Åk tillbaka och se vad som hänt med vakterna:

Dom har suttit sej på motorcykeln, båda två!! ;)

PS: Det här kanske bara var ett udda tillfälle som bara hände mig, men man kan ju teta!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips 27

"Haitians på Washinton Beach!!"

När du tar rampegen ute på en av hyddorna i vattnet, när man med rocket launcher ska skjuta 10 fordon, så åk tillbaks direkt med båten till landet. När jag gjorde det här så åkte jag till Washington Beach, och där var det PACKAT med haitians!!!!!

Redigerad av luddee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips 28:

"Big street race secrets"

Vill man ha pengar så är ju det här väldigt bra, var med i det största racet till och börja med;

Om du vågar skriva nån kod: fixa massa pansarvagnar framför dina motståndare, den när du startar racet så tar det inte så lång tid för dom att krocka in i pansarvagnarna och explodera, så fick du 40000kr!

Om du vill vara lite överlägsen: raca med en pansarvagn och skut ner alla motståndare!

Om du inte är så orginel så använder du Huntern när du racar, kanske bara spränger alla, eller blockerar vägen och sen flyger lungt äver medans dom försöker ta sig förbi, eller mappat fram ett hus eller en vägg framför dom så de bara är för dig att flyga över medans dom inte KAN ta sig förbi..

Ps: har ni tänkt på vem som kör infernusen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips 28:

"Big street race secrets"

Vill man ha pengar så är ju det här väldigt bra, var med i det största racet till och börja med;

Om du vågar skriva nån kod: fixa massa pansarvagnar framför dina motståndare, den när du startar racet så tar det inte så lång tid för dom att krocka in i pansarvagnarna och explodera, så fick du 40000kr!

Om du vill vara lite överlägsen: raca med en pansarvagn och skut ner alla motståndare!

Om du inte är så orginel så använder du Huntern när du racar, kanske bara spränger alla, eller blockerar vägen och sen flyger lungt äver medans dom försöker ta sig förbi, eller mappat fram ett hus eller en vägg framför dom så de bara är för dig att flyga över medans dom inte KAN ta sig förbi..

Ps: har ni tänkt på vem som kör infernusen?

lance eller??? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips 29:

"Dom omöjliga kläderna" (verson 0.5 beta) jag ska fixa ett bättre men tills vidare får det här duga.

Alla tjatar ju om att dom där kläderna bakom osynliga väggen inte går att komma åt, så de måste jag orna!

det finns redan nått konstigt tips på att man ska spränga en motor cykel och blablabla.. men det är inte nödvändigt..

det ända man behöver göra är att stegra upp mc:n på väggen (INTEden osynliga utan den som är framför en), klättra upp på mc:n och "HOPPA ÖVER" osynliga väggen! man behöver inte spränga nått skit!

Men det här var ju inte mitt tips, jag gjorde det bara lite enklare för er..

men jag kanske ska fixa nått annat tips, är inte säker...!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

;) hmmmm..... jag tycker inte det är så många som tar sin del här....

"om man ska ha en bit av kakan, ska man va med och baka den också!!" :blink:

PS:" det jag jag menar med det är att om man vill läsa och ta tips ur det här forumet, så tycker jag också att man själv får bidra lite med tips själv!" :D

Redigerad av luddee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips 30: Galna poliser :angry:

hmm...

jag e inte säker men jag tror att det va så att om man blev efter lyst med minst två stjärnor så kommer polisen (skjälvklart, dah ;)) då tar du fram din sniper fort som fan och så skjuter du den polisen som sitter brevid han som kör (innan dom kliver ut) och då blir föraren helt galen o kör runt i en cirkel runt runt runt runt runt... ASKUL!!!

men som sagt jag tror att de va de man skulle göra men jag e inte säker eftersom de va et tag sen ja gjorde de... B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...