Jump to content

Små tips!


Patrik
 Share

Recommended Posts

;) hmmmm..... jag tycker inte det är så många som tar sin del här....

"om man ska ha en bit av kakan, ska man va med och baka den också!!" :angry:

PS:" det jag jag menar med det är att om man vill läsa och ta tips ur det här forumet, så tycker jag också att man själv får bidra lite med tips själv!" B)

så om man inte kan några tips så får man inte läsa den här tråden? skärp dig din jävla hobbysnut..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 278
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

"hobbysnut" :angry: ehhh ok, men jag kanske menar att man kan ju vara lite aktiv och lägga in nått tips, du kan säkert NÅTT......... och vem kallar du hobbysnut, du kan bara hålla k*ft din f***a!!! B)

visst får man läsa den här tråden men man kan väll vafan komma på nånting användbart man kan använda till den här tråden ;)

PS: ursäkta alla svordommar, men när man försöker göra lite ordning och få alla att lägga in tips, blir man kallad "hobbysnut" ...... :angry::angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"hobbysnut" :angry: ehhh ok, men jag kanske menar att man kan ju vara lite aktiv och lägga in nått tips, du kan säkert NÅTT......... och vem kallar du hobbysnut, du kan bara hålla k*ft din f***a!!! B)

visst får man läsa den här tråden men man kan väll vafan komma på nånting användbart man kan använda till den här tråden ;)

PS: ursäkta alla svordommar, men när man försöker göra lite ordning och få alla att lägga in tips, blir man kallad "hobbysnut" ...... :angry::angry:

mm håll nere på svordomarna tack! dessutom kanske det är de som nyss skaffat spelt som inte kan så många tips... Så de borde ju få läsa :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jajaja, jag har aldrig riktigt sakt att dom INTE får läsa, men om man har ett tipz som man sitter och klämmer på, LÄGG UT DEN!!! ^_^

va inte så ********** sura på mig! dte va ju på tiden att nån sa det B)

du kan inte tvinga folk att lägga ut tips även om dom har, ingen tvingar dig heller. Om du stör dig på att folk inte lägger ut några tips så lägg inte ut nåt själv, tråden klarar säg ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du kan inte tvinga folk att lägga ut tips även om dom har, ingen tvingar dig heller. Om du stör dig på att folk inte lägger ut några tips så lägg inte ut nåt själv, tråden klarar säg ändå.

hehe soz för att jag e lite petig men mig och dig heter det faktiskt! inte mig o dig ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe soz för att jag e lite petig men mig och dig heter det faktiskt! inte mig o dig ^_^

men åh, har blivit van vid att skriva fel på internet, i skolan och så skriver jag såklart mig och dig, hinner inte tänka så mycket på stavning när man skriver på internet.. B)

Redigerad av _thule_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^_^ hmmmm..... jag tycker inte det är så många som tar sin del här....

"om man ska ha en bit av kakan, ska man va med och baka den också!!" :P

PS:" det jag jag menar med det är att om man vill läsa och ta tips ur det här forumet, så tycker jag också att man själv får bidra lite med tips själv!" ^_^

Ta en motorcykel och kör in i en vägg! Då flyger man av!! woot!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Å helt plötsligt handlar tråden om vem som tjafsar bäst :-(

Har tipsen tagit slut?

nä det kommer dom aldrig göra :P men min skärm till MIN dator har pajjat så jag får vänta ett tag! men när jag fått en ny skärm, så kommer det regna tips över er alla ^_^ (har inte vc på nån annan dator)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Peskelle: visste redan de där 2 . Man kan även göra att passageraren på motorcykeln blir till ett spöke som låter och tappar blod hela tiden

Någon annan: Hur då?

Peskelle: backa med motorcykeln ner i vattnet tills det gerav ett litet ljud från den och sedan köra upp igen så har man ett spöke som tappar blod och ger av ljud.

hahaha du är inte lite undlig du ^_^ Men du är fan rolig, även att allt du säger är bara struntprat

Redigerad av Wild_hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Peskelle: visste redan de där 2 . Man kan även göra att passageraren på motorcykeln blir till ett spöke som låter och tappar blod hela tiden

Någon annan: Hur då?

Peskelle: backa med motorcykeln ner i vattnet tills det gerav ett litet ljud från den och sedan köra upp igen så har man ett spöke som tappar blod och ger av ljud.

hahaha du är inte lite undlig du ;) Men du är fan rolig, även att allt du säger är bara struntprat

haha, va e du själv då som inte ids testa?! de funkar ju visst de han sa.. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...