Jump to content

Big Brother


Tigern
 Share

Recommended Posts

Hmm.. har inte så mycket att säga om BB..

Har inte den kanalen (är lyckligt lottad med 1:an, 2:an och 4:an (w00t) )..

Kanske lätt att avfärda programet då, men om jag hade haft kanalen kanske jag hade blivit fast (w00t)

Jag vet att jag är förvånad över dragningskraften Robinson hade.. trodde inte jag skulle ge vika för kassa dokusåpor, men jag kollade på typ alla avsnitt konstigt nog B) Utom finalen =)

Har inte sett BB så jag vet inte.. men jag kan säkert tänka mig att man kan fastna för det.

Det är nåt speciellt med att titta på människor och deras betéende.. fängslande.

Ang. lavett så är det faktiskt ett ord för det underlaget man hade under kanoner. Används även idag för moderna vapen.

Tror annars att lavett betyder bitchslap över hela landet. E nästan säkert på att jag har hört det i Stefan & Christer ^_^ .. så det är nog inte bara ett skånskt uttryck..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm.. har inte så mycket att säga om BB..

Har inte den kanalen (är lyckligt lottad med 1:an, 2:an och 4:an (w00t) )..

Kanske lätt att avfärda programet då, men om jag hade haft kanalen kanske jag hade blivit fast B)

Jag vet att jag är förvånad över dragningskraften Robinson hade.. trodde inte jag skulle ge vika för kassa dokusåpor, men jag kollade på typ alla avsnitt konstigt nog :D Utom finalen =)

Har inte sett BB så jag vet inte.. men jag kan säkert tänka mig att man kan fastna för det.

Det är nåt speciellt med att titta på människor och deras betéende.. fängslande.

Ang. lavett så är det faktiskt ett ord för det underlaget man hade under kanoner. Används även idag för moderna vapen.

Tror annars att lavett betyder bitchslap över hela landet. E nästan säkert på att jag har hört det i Stefan & Christer (w00t) .. så det är nog inte bara ett skånskt uttryck..

hehe, ja jag såg också att det var ett underlag fär kanoner i svenska uppslagsboken! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...