Jump to content

Big Brother


Tigern
 Share

Recommended Posts

Dokusåpan Big Brother som visas på kanal 5 mån-tors har ju blivit en jättesuccé här i sverige. Jag antar att många av er här på forumet följer det (även jag), så i denna topicen kan ni prata om de senaste händelserna i huset, de nominerade, uppdragen, konflikterna m.m.

För att få mer info om programmet så kan ni gå in på http://www.bigbrother.se.

Big Brother visas i rutan fäljande tider:

Måndag: 19:00 - 20:00

Tisdag: 19:00 - 20:00

Onsdag: 19:00 - 20:00

Torsdag: 19:00 - 20:00, 21:00 - 22:00 (Big Brother LIVE)

Söndag: 22:00 - 23:00 (Big Brother weekend)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

hehe, ja ibland kan det kännas lite långtråkigt. Men ibland är det spännande, t.ex. när vissa av killarna tänker ut planer för att förstöra och sånt, just nu funderar dom om dom ska bränna upp alla de 3000 servetterna som dom skulle vika under deras veckouppdrag! hoppas att dom gör det.

Och så kan det vara ball att se deras sjuka fester!

Redigerad av Tigern
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det kan väl vara bra ibland men jag fattar fan inte varför folk har den tv-kanalen där dom visar från huset dygnet runt. Vem tycker det är underhållande att se folk som står och diskar, borstar tänderna, ligger och sover osv

Dom som inte har något eget liv kollar på andras... simpelt. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det kan väl vara bra ibland men jag fattar fan inte varför folk har den tv-kanalen där dom visar från huset dygnet runt. Vem tycker det är underhållande att se folk som står och diskar, borstar tänderna, ligger och sover osv

hehe, det hållet jag verkligen med om!

Jag köpte en sån där grej så att man kunde se LIVE i 1 timme från huset på datan (mest för skojs skull, min kusin sov över) vi gjorde det prcis när Carolina och Olivier *¤%&"! och när Carolina typ 30 minuter senare gav honom en lavett, fan va ball det va! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

menade du "jag kan tänka mig att de flesta som har den kanalen väntar på att se lite snuskerier. endel blir säkert upphetsade av hålla på med voyeur live.. typ" ?

eller lavett?

om "jag kan tänka mig att de flesta som har den kanalen väntar på att se lite snuskerier. endel blir säkert upphetsade av hålla på med voyeur live.. typ"... så ja

om lavett.. ja jag vet vad det är (hade iofs inte hört ordet förut men förstod vad det innebar) för annars är det nåt annat.. inte säker men det har nåt med pistoler att göra ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

menade du "jag kan tänka mig att de flesta som har den kanalen väntar på att se lite snuskerier. endel blir säkert upphetsade av hålla på med voyeur live.. typ" ?

eller lavett?

om "jag kan tänka mig att de flesta som har den kanalen väntar på att se lite snuskerier. endel blir säkert upphetsade av hålla på med voyeur live.. typ"... så ja

om lavett.. ja jag vet vad det är (hade iofs inte hört ordet förut men förstod vad det innebar) för annars är det nåt annat.. inte säker men det har nåt med pistoler att göra ^_^

OK, här i Malmö betyder i alla fall lavett det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...