ElGato Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Hmm.. har inte så mycket att säga om BB.. Har inte den kanalen (är lyckligt lottad med 1:an, 2:an och 4:an ).. Kanske lätt att avfärda programet då, men om jag hade haft kanalen kanske jag hade blivit fast Jag vet att jag är förvånad över dragningskraften Robinson hade.. trodde inte jag skulle ge vika för kassa dokusåpor, men jag kollade på typ alla avsnitt konstigt nog Utom finalen =) Har inte sett BB så jag vet inte.. men jag kan säkert tänka mig att man kan fastna för det. Det är nåt speciellt med att titta på människor och deras betéende.. fängslande. Ang. lavett så är det faktiskt ett ord för det underlaget man hade under kanoner. Används även idag för moderna vapen. Tror annars att lavett betyder bitchslap över hela landet. E nästan säkert på att jag har hört det i Stefan & Christer .. så det är nog inte bara ett skånskt uttryck.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Dokusåpans barndom var rolig...nu börjar det gå till överdrift...lägg ner alla dokusåpor!(Kortfattat) *Flyttad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Dokusåpans barndom var rolig...nu börjar det gå till överdrift...lägg ner alla dokusåpor!(Kortfattat) *Flyttad* så sant så sant, förförra året var kul... nu duger det bara att fördriva tid med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Hmm.. har inte så mycket att säga om BB.. Har inte den kanalen (är lyckligt lottad med 1:an, 2:an och 4:an ).. Kanske lätt att avfärda programet då, men om jag hade haft kanalen kanske jag hade blivit fast Jag vet att jag är förvånad över dragningskraften Robinson hade.. trodde inte jag skulle ge vika för kassa dokusåpor, men jag kollade på typ alla avsnitt konstigt nog Utom finalen =) Har inte sett BB så jag vet inte.. men jag kan säkert tänka mig att man kan fastna för det. Det är nåt speciellt med att titta på människor och deras betéende.. fängslande. Ang. lavett så är det faktiskt ett ord för det underlaget man hade under kanoner. Används även idag för moderna vapen. Tror annars att lavett betyder bitchslap över hela landet. E nästan säkert på att jag har hört det i Stefan & Christer .. så det är nog inte bara ett skånskt uttryck.. hehe, ja jag såg också att det var ett underlag fär kanoner i svenska uppslagsboken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 ser bara bb live det är det ända roliga ska på det idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Big Brother var bättre förr, men nu är det ju bara fest, alkohol och sex...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 fest, alkohol och sex...! inge fel me de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 det är för släta personer med i big brother nuförtiden.. alla sitter ju bara där å försöker se bra ut.. sen super dem och "kuppar under täcket". ser aldrig big brother nuförtiden.. det blir bara sämre och sämre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Årets deltagare är patetiska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Big Brother! Sånt skit. Vad är det för roligt att se ett par människor som sitter i ett hus och bråkar. Big brother är sämst, punkt slut!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Big Brother! Sånt skit. Vad är det för roligt att se ett par människor som sitter i ett hus och bråkar. Big brother är sämst, punkt slut!! vuörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 inge fel me de Jaja... Men du vet vad jag menar...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 jag håller med om att de förra säsongenra var mycket bättre, hoppas att dt blir bättre deltagare nästa säsong! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Skit uselt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 På mitt nästa lan så ska vi göra ett dokusåpa, förraq gånger gorde vi en porrfilm(alltså, med kläder på. Man skrattar hela filmen, den heter Super Fuckers ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts