Jump to content

Undersökning


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför var det så viktigt att du måste placera ut den där bilden för att få oss att svara?

För att få alla (de flesta) att svara. Om jag skulle ha gjort en vanlig undersökning i något av forumen skulle resultatet bara ha speglats av max 40% av de aktiva medlemmarna.

På detta sätt kommer minst 90-95% att svara :P

Man märker redan nu att medelåldern är betydligt lägre här än på GTAsajten...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt smart att ha en sån där blinkande banner, alla vill väl ha bort den! ^_^

Men för att göra det hela lite tydligare kanske du borde skriva något om GTAsajten på den? Jag menar, för någon sekund trodde jag det var en reklambanner innan jag kände igen "GTAsajten-stilen" på den, det är väl inte bra om någon verkligen misstar den för en reklambanner och inte vågar trycka på den med tanke på modemnappningsrisken som det skrivs om så mycket överallt...?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer det första resultatet. Det är beräknat på 140 svar.

Resultaten inom parantes är från GTAsajten, jämför gärna.

Under 13 år: 14% (7%)

18 eller mer: 6% (25%)

GTAsajten är helt ok men forumet måste skärpas lite.

Vi måste försöka höja åldergränsen en bit. Kapaciteten finns på GTAsajten (med tanke på att 25% av besökarna är 18 eller mer) men ingen verkar vilja etablera sig i forumet. Kanske blir dom bortskrämda av allt spam och dålig stavning, kanske har dom inte tid/lust.

Det nya systemet för registering blir troligtvis klart redan ikväll. Jag ville bara ha en sista undersökning som stöd för arbetet.

Siffror ska arbetas upp även om det kommer att kosta lite aktivitet i forumet.

Men snart kommer ju nästa GTA så då blir det fart ändå ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer det första resultatet. Det är beräknat på 140 svar.

Resultaten inom parantes är från GTAsajten, jämför gärna.

Under 13 år: 14% (7%)

18 eller mer: 6% (25%)

GTAsajten är helt ok men forumet måste skärpas lite.

Vi måste försöka höja åldergränsen en bit. Kapaciteten finns på GTAsajten (med tanke på att 25% av besökarna är 18 eller mer) men ingen verkar vilja etablera sig i forumet. Kanske blir dom bortskrämda av allt spam och dålig stavning, kanske har dom inte tid/lust.

Det nya systemet för registering blir troligtvis klart redan ikväll. Jag ville bara ha en sista undersökning som stöd för arbetet.

Siffror ska arbetas upp även om det kommer att kosta lite aktivitet i forumet.

Men snart kommer ju nästa GTA så då blir det fart ändå :wub:

Alltså är det 80% som är 13-18..! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...