Jump to content

Screenshots!


Jacker
 Share

Recommended Posts

vad e warez? -_-

Warez är olagligt nerladdade "föremål", alltså om du laddar hem saker som är olagligt att ladda hem det vill säga: spel, musik, filmer m.m.

§1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet!

Read the rules next time son!

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som du aldrig har laddat hem någon.

Jo nog har det hänt, ibland vill man ha någon att vara med...då passar internet perfekt att tanka folk att vara med! Snabbt och enkelt!

Länge sedan jag tankade någon nu, borde nog göra det snart...såg att det fanns någon fin flicka på någon hubb jag stötte på...

Haha!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Olaglig kopiering av mjukvara, spel, musik och film... eller nåt i den stilen.

Den lagen rör inte musik och filmer..

Alla(stora) bibliotek köper in alla filmer och cd-skivor och man får låna hem dom och spela av dom.. Sen om nån ger dig ett ex i gåva så blir det som ett orginal album..

Det är därför dom inte kan stänga av dc kazaa m.m.

För om du drar hem en film på dc som någon har spelat av lagligt så kan du bara försvara dig med att du fick lov av killen att tanka över det som en gåva..

Men program och spel är strikt förbjudet..

Ta antipiratbyrån som ex. Dom är inte anställda av polisen, varför; Vi gör inga brott när vi delar film och musik.. Bara vi inte delar program och spel..

Antipiratbyrån sponsras av Musik och filmbolagen som förlorar pengar på det.. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo nog har det hänt, ibland vill man ha någon att vara med...då passar internet perfekt att tanka folk att vara med! Snabbt och enkelt!

Länge sedan jag tankade någon nu, borde nog göra det snart...såg att det fanns någon fin flicka på någon hubb jag stötte på...

Haha!

Roligt....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...