Jump to content

Screenshots!


Jacker
 Share

Recommended Posts

Om att inget slår NES spel kan jag hålla med om men...

baseball stars... Snälla :P

Finns inget bättre än Super Mario

mario1ve_572081_0.jpg

Mhm.. NES äger ALLT... men baseball stars e ja inne i nu.. snart e de ett annat spel :unsure: ska börja spela zelda sen tror ja.. första... hade ganons slott kvar.. o då försvann min save fil ;)

Ska de va nåt super mario spel ska de va 3an eller 2an... ettan e de tråkigaste... de e SKITKUL.. men de tråkigaste av super mario spelen :blink:

post-23-1129021594_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm.. NES äger ALLT... men baseball stars e ja inne i nu.. snart e de ett annat spel ;) ska börja spela zelda sen tror ja.. första... hade ganons slott kvar.. o då försvann min save fil :P

Ska de va nåt super mario spel ska de va 3an eller 2an... ettan e de tråkigaste... de e SKITKUL.. men de tråkigaste av super mario spelen :unsure:

Och din bild kommer utan tvekan från en NES emulator...vilket inte är tillåtet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan det är det spelet!

JO, spelade demot när det först kom ut alla var noobs ;)

måste skaffa det spelet, tack Cyp ;)

:wub: JO

hade ljudämpad ... MP5 (säger vi) och gömde mig i deras bas bland tält och campa skitskoj :)

Det är AS skojj. LoL, körde på någon konstig bana en gång, sen dödade jag mina egna. Resultatet var att jag blev jagad av mina egna! :D

Och som du sa, det är jätte roligt och kampa I fieends teritorium!

Sedan min favorit. En bepansrat fordon, en kör och en sitter I kanonen. Så jävla kul. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...