Jump to content

FAN I HELVETE!!!!!!!!!


_jon_Gotti_
 Share

Recommended Posts

hur flyger man det där lilla fula skit planet!!!!!!! Jag har nu settat och läst alla guider i 1 timma!! har försökt i 3 timmar!!!!!

Har bara lyckats i 19 sekunder!! <_< har nån några egna tips??? jag trycker på 6 an trycker framåt släpper 6an den åker upp!! Sen ner sen upp sen ner sen upp!!!!!!

till slut i vattnet!

det går inte!

ska det gå eller inte??

har pc all hjälp behövs!!! -_-

Mvh

fredde

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förut var jag var sämst på att flyga dodo, min längsta flygtur var på 19 sekunder och nästan varje gång jag försökte lära mig flyga kraschade jag i havet. Så en dag efter en tids uppehåll från dodo-flygningen lyckades jag flyga över till Staunton ISland och sen den dagen har jag aldrig haft problem med flygningen. Mitt rekord är 2026 sekunder. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förut var jag var sämst på att flyga dodo, min längsta flygtur var på 19 sekunder och nästan varje gång jag försökte lära mig flyga kraschade jag i havet. Så en dag efter en tids uppehåll från dodo-flygningen lyckades jag flyga över till Staunton ISland och sen den dagen har jag aldrig haft problem med flygningen. Mitt rekord är 2026 sekunder. ;)

Det var exakt lika dant för mig förutom att jag flög runt Staunton.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det går fortfarande inte!!!

:)

Säg mig: vilka kontroller har ni på dodon så jag kan ländra te dom så kanske det går lite bättre!

Kolla den går upp sen går den bara ner igen!

fast på sistonde har det gått jättebra! tack för hjälpen men det är lång tills jag kan flygga i 2000 sekunder...

Jag använder 2:an till Dodo down och sen använder jag piltangenterna til att styra.

P.S: Jagt har flugit i 4230 sekunder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...