Jump to content

film!!


pocket_brother
 Share

vad gillar ni för sorts filmer?  

38 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Komedier!!!!.....Parodier i en undergenre då.....spelat in några parodier själv med polarna.....en Scream parodi som kanske inte vart så lyckat....handlade inte om nånting faktiskt.....just nu håller jag på med att skriva manus till en Beck parodi.....här är första scenen(OBS ni kanske inte förstår min typ av humor.....läs på egen risk)................

Å :Grannen i mörkret

Scen 1

Börjar med att en joggare mitt på dagen hittar en död man i en skogsdunge, han tillkallar polisen, Martin Å och Ingvald Larsson kommer dit dom går fram till en av utredarna och frågar vad som står på Utredare-” Ja det är så här att den här mannen har fått 17 knivhugg i ryggen” Ingvald-” Jaha och var har han fått dom då?” Utredare-” I ryggen som jag just s….” Ingvald-” Kunde du inte säga det med en gång jävla amatör?” Martin-”Ta det lugnt nu Ingvald……var är han som hittade liket?” Just då kommer grannen in med blod på fingrarna och frågar om Martin ska ha en stänkare” Martin-”nä jag hinner inte just nu jag har ett fall att lösa” Martin-”Vart ä han som hittade liket som jag just frågade?” Utredaren-” Han är där borta(pekar)” Martin och Ingvald går fram till joggaren som står och småspringer på stället, Martin-” Så det var du som hittade liket?” Joggaren-” Ja just det det var jag” Ingvald trycker upp honom mot ett träd och skriker åt honom att han ska berätta vad han vet annars ska han blåsa skallen av honom, Martin-” INGVALD lugna ner dig….han är inte misstänkt för nåt…..än” Ingvald-” Sköt du ditt så sköter jag mitt” Martin-” Vi är faktiskt Poliser vi ska lösa mord inte utföra dom” Ingvald-” Du valde det här jobbet det gjorde inte jag…..du vet också att jag ville bli brevbärare som min pappa” Martin-” Men varför utbildade du dig till polis då?” Ingvald-” Jag tog fel dörr….på en stod det Brevbärare och på den andra Mordutredare och jag har aldrig varit bra på svenska” Martin-” Okej men släpp den där killen nu innan han dör” Martin och Ingvald går tillbaka till Utredaren, Utredaren-” Det är en reporter där borta som söker dig Martin” Martin och Ingvald går bort till reportern, Reporter-” Hej Är det du som är Martin Å?” Ingvald-” JAA det är han som är Martin din överbetalda jävla subba” Martin-” skulle du vilja gå bort ett slag till liket där borta Ingvald” Ingvald-” Okej men bara för den här gången” Martin-” Du får ursäkta min kollega men han är ständigt arg för att han inte delar ut brev…..det är en lång historia…..så vad heter du?” Reporter-” Jag heter Gun Persbrandt och jag jobbar för tidningen Svenska babbel sjabbel och jag undrar lite över vad som har hänt här?” Martin-” Jo vi har hittat en oidentifierad man här troligen mellan 13-14 som har fått 17 knivhugg i ryggen” Gun-” Rör det sig om mord?” Martin-” Vi håller på och utreder möjligheterna…..om det är mord vill jag uppmana allmänheten att stanna inne på vardagarna

Har även skrivit manus till en Star Wars parodi.....men jag tror inte det blir något av med denna.....den är lite olämplig att lämna ut här eftersom den inehåller "ovårdat" språk!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej här är den.....den är typ ett år gammal så jag måste redan nu be om ursäkt för min dåliga Engelska.......

Skydancer

Scen 1

Darth Nigger kommer in i salen-ingen musik spelas-Darth Nigger blir arg skriker åt dom. Darth Nigger-”Play my fucking music” dom börjar spela ”The funky music song” Darth Nigger blir ännu argare och börjar nynna på sin musik varav dom säger att dom inte har den sången och frågar om han inte vill ha någon annan musik Darth Nigger-”I want The bumbibears in swedish please” men dom har den bara på tyska, Darth Nigger-”But do yo have pretty women?” Yeah boss she is up here but how did you know that i have bringed a women to this place?” Darth Nigger-“I mean the music dumbass” Ohhh….yeah I think we have that boss, Darth Nigger försöker hänga med I texten så gott det går och dansar även en konstig hemmagjord dans till, Efter ett tag kommer han på en sak och frågar ljudteknikern vad klockan är “Its 11.30” Darth Nigger-“11.30 hmmm??? Is that an hour before or after 10.30” ”Im not really shore boss but i think its 1 hour until its 10.30” Darth Nigger-”Thats good cause the meeting that is 10.30 is very important ” Darth Nigger går fram till Tsaren Vladimir, Darth Nigger-“My son……” Vladimir-“Im not your son your big fucking ashole “ Darth Nigger-“ I know that….it wasent that I was trying to say…..” Vladimir-“So what was it” Darth Nigger-“I tried to say…..My son…..or that I sense my son i think the force is strong in him” Vladimit-“ So what?” Darth Nigger-“ That means that he is on a planet not far from here” Vladimir-“ But that its not good……why do you still here for go and destroy him….what do you think I pay you for your lazy bastard?” Darth Nigger-“ You don’t pay me a shit” Vladimir-“ When i begin to think….you can stay here for a little while”

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej här är den.....den är typ ett år gammal så jag måste redan nu be om ursäkt för min dåliga Engelska.......

Skydancer

Scen 1

Darth Nigger kommer in i salen-ingen musik spelas-Darth Nigger blir arg skriker åt dom. Darth Nigger-”Play my fucking music” dom börjar spela ”The funky music song” Darth Nigger blir ännu argare och börjar nynna på sin musik varav dom säger att dom inte har den sången och frågar om han inte vill ha någon annan musik Darth Nigger-”I want The bumbibears in swedish please” men dom har den bara på tyska, Darth Nigger-”But do yo have pretty women?” Yeah boss she is up here but how did you know that i have bringed a women to this place?” Darth Nigger-“I mean the music dumbass” Ohhh….yeah I think we have that boss, Darth Nigger försöker hänga med I texten så gott det går och dansar även en konstig hemmagjord dans till, Efter ett tag kommer han på en sak och frågar ljudteknikern vad klockan är “Its 11.30” Darth Nigger-“11.30 hmmm??? Is that an hour before or after 10.30” ”Im not really shore boss but i think its 1 hour until its 10.30” Darth Nigger-”Thats good cause the meeting that is 10.30 is very important ” Darth Nigger går fram till Tsaren Vladimir, Darth Nigger-“My son……” Vladimir-“Im not your son your big fucking ashole “ Darth Nigger-“ I know that….it wasent that I was trying to say…..” Vladimir-“So what was it” Darth Nigger-“I tried to say…..My son…..or that I sense my son i think the force is strong in him” Vladimit-“ So what?” Darth Nigger-“ That means that he is on a planet not far from here” Vladimir-“ But that its not good……why do you still here for go and destroy him….what do you think I pay you for your lazy bastard?” Darth Nigger-“ You don’t pay me a shit” Vladimir-“ When i begin to think….you can stay here for a little while”

HAHAHAHA!!!!!!!!!

God damn, ve den va bra... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...