Jump to content

Vintertema 2003-2004


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du borde anpassa sidan så den ser bra ut även i lägre upplösningar. Att ha 800x600 i upplösning är ju inte så ovanligt att man kan strunta i dem som har det. (:!!!:)

LoL! Man kan inte ha den upplösningen..

Och kom inte o säg att du har för liten skärm för man kan ha 1024 på en 15".. ^_^

Eller du kanske är som whoopee oxå.. Han sa att han lever i forntiden och måste ha upplösningen efter det oxå.. :D

Men men.. Du får väl ändra upplösning varje gång du ska in på forumet då eller nått.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allting blir så smått och suddigt när jag har 1024 på min 17 tummare  (:!!!:) därför tycker jag att det känns bättre med 800.  :P

Du måste öka uppdateringsfrekvensen på skärmen också. Jag kör på 85 Hz @ 1280x1024. Om du bara kör 60-70 Hz blir det suddigt och flimmer :D

Kom också ihåg att det är en inlärningskurva på 2-3 dagar! Och efter det kommer du aldrig vilja byta tillbaka. För 2-3 år sedan körde jag också 800x600 men då var det några kompisar som tvingade upp mig till 1024x768 och sedan 1280x1024.

Men nu blev det lite offtopic ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...