Jump to content

Favoritfilm


epix
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 75
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

min favorit film är hmmmm jo just det The 51st State

Den är så jävla bra

Ja, den är rätt bra. -_-

"I said take care of him, not take care of him". :> (Blir lite skumt när man skriver det. ;) )

Fast slutet förstör mycket, när han exploderar så rummet är helt rött och inga delar finns kvar av honom. Det är bara ett hel-blodigt rum. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, den är rätt bra. -_-

"I said take care of him, not take care of him". :> (Blir lite skumt när man skriver det. ;) )

Fast slutet förstör mycket, när han exploderar så rummet är helt rött och inga delar finns kvar av honom. Det är bara ett hel-blodigt rum. :huh:

Nä det finns ju inte mycket kvar av honom men, roligast är när nazist ledaren försöker bråka med dom

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, den är rätt bra. ;)

"I said take care of him, not take care of him". :> (Blir lite skumt när man skriver det. B) )

Fast slutet förstör mycket, när han exploderar så rummet är helt rött och inga delar finns kvar av honom. Det är bara ett hel-blodigt rum. :huh:

"I said take care of him, not take care of him".

När han har skjutit kemisten och gömt han i bagageluckan... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan hålla med om att Scary Movie är bra men Braindead är ju så kass, BLÄ säger kag bara :lol:

Tycker du att Braindead är kass!? :angry:

Den är ju as skööön! :lol:

Dom där döingarna (?) som hånglar med varann? -KUL

När han tar gräsklipparen och malar den alla? - KUL

När mamman äter upp honom i slutet? -KUL (För att det är så dåligt gjort)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina Favoritfilmer är nog Taxi Driver och Pulp Fiction... :lol:

Bara så coolt när Robert De Niro spänner sig framför spegeln i Taxi Driver... :lol:

"You talkin to me? , You talkin to ME? Well there is no'ne here! Well who t'ha hell are you talikin to then?"

Och Pulp Fiction är cool hela filmen igenom, behöver nog inte säga så mycket mer om den..

Sen gillar jag back To The Future filmerna också... :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pulpan så klart!! :angry: (Pulp Fiction) Har både collectors edition-DVD:n och collectors edition-soundtracket!! :lol:

Såg på Filmkrönikan igår (förrgår kanske det var?) och Orvar var inte direkt överpositiv till Quentin Tarantinos nya film Kill Bill Volume 1 (Volume 2 går upp i januari tror jag), en trea bara och han lät besviken...

Men man måste gå och se den i alla fall, biopremiär på onsdag! :lol:

rekomenderar dig inte att betala för att se den, helt sjuk... för det första, det måste varit rea på röd färg, länge sen jag såg nån mer överdrivet blodig film. för det andra, en lång del i fimen är tecknad, orka se på det... och för det tredje, den grymmaste fajten är svartvit, helt utan anledning :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...