Jump to content

Problem


eightball
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker att Mafia är för verklighetstroget, iaf om man jämför med GTA3. GTA3 är mer actionfyllt. Det är mycket roligare att åka omkring i GTA3 och cpa sig än vad det är i Mafia. Men vad jag saknar i båda spelen är......barn...Jag vet att om det skulle vara barn med skulle spelet inte få släppas nånstans...tänk dig själv....Stå och slå en uppkäftig 8-årig pojke med ett brännsbollsträ...skit kul.... :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att Mafia är för verklighetstroget, iaf om man jämför med GTA3. GTA3 är mer actionfyllt. Det är mycket roligare att åka omkring i GTA3 och cpa sig än vad det är i Mafia. Men vad jag saknar i båda spelen är......barn...Jag vet att om det skulle vara barn med skulle spelet inte få släppas nånstans...tänk dig själv....Stå och slå en uppkäftig 8-årig pojke med ett brännsbollsträ...skit kul.... :blink:

det finns bran i mafia. iallafal i ett uppdrag <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att Mafia är för verklighetstroget, iaf om man jämför med GTA3. GTA3 är mer actionfyllt. Det är mycket roligare att åka omkring i GTA3 och cpa sig än vad det är i Mafia. Men vad jag saknar i båda spelen är......barn...Jag vet att om det skulle vara barn med skulle spelet inte få släppas nånstans...tänk dig själv....Stå och slå en uppkäftig 8-årig pojke med ett brännsbollsträ...skit kul.... <_<

jag håller värkligen med dig Hedagarden!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...