Jump to content

Heroes of Might and Magic


Zyber
 Share

Recommended Posts

Vilket av spelen i serien tycker du är roligast? :(

Själv tycker jag 3:an är bäst, sen kommer 2:an.

4:an floppade! :D

Men man undrar ju hur det ska gå med nummer 5 i serien, 3DO (dom som gör spelen) har ju gått i konkurs! :'(

Så nu har Ubi Soft köpt rättigheterna till spelen, men jag tror inte det kommer bli samma sak.... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Vilket av spelen i serien tycker du är roligast? :D

Själv tycker jag 3:an är bäst, sen kommer 2:an.

4:an floppade! :)

Men man undrar ju hur det ska gå med nummer 5 i serien, 3DO (dom som gör spelen) har ju gått i konkurs! :'(

Så nu har Ubi Soft köpt rättigheterna till spelen, men jag tror inte det kommer bli samma sak.... ^_^

VA?? kommer inte 5:an komma??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 years later...

Fyran tycker jag bäst om, sen 3an. Blev grovt besviken på 5an. ^_^

Jag hade förväntat mig att de skulle vara bättre, men de är nåt fel med dagens dataspel tillverkare, de ska jämt blanda in den där nya "grafiken" i alla uppföljare, de tar bort hela känslan, visst om de är shoot em up spel, men strategi....

:wub:-_-:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket av spelen i serien tycker du är roligast? ^_^ ...............................

Men man undrar ju hur det ska gå med nummer 5 i serien, 3DO (dom som gör spelen) har ju gått i konkurs! :'(

Så nu har Ubi Soft köpt rättigheterna till spelen, men jag tror inte det kommer bli samma sak.... :)

Är du cynsk? För du har så jävla rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyran tycker jag bäst om, sen 3an. Blev grovt besviken på 5an. ^_^

Jag hade förväntat mig att de skulle vara bättre, men de är nåt fel med dagens dataspel tillverkare, de ska jämt blanda in den där nya "grafiken" i alla uppföljare, de tar bort hela känslan, visst om de är shoot em up spel, men strategi....

:wub:-_-:)

Du har så rätt, kunde inte sagt det bättre själv.

2an o 3an var ganska bra f.ö.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyran tycker jag bäst om, sen 3an. Blev grovt besviken på 5an. :P

Jag hade förväntat mig att de skulle vara bättre, men de är nåt fel med dagens dataspel tillverkare, de ska jämt blanda in den där nya "grafiken" i alla uppföljare, de tar bort hela känslan, visst om de är shoot em up spel, men strategi....

-_--_-:rolleyes:

Jaha...

Var det så viktigt det du hade å säga så du blev tvungen att dra upp en 2½ år gammal tråd?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...