Jump to content

Optisk mus


Visa
 Share

Recommended Posts

Optiska möss fungerar HELT utmärkt till spel, såvida du inte ahr en optisk mussom är flera år gammal, men tex Logitechs MX serie är perfekta möss enligt mig. själv kör jag på en MX300, och va äre för skitsnack om att man intebehöver musmatta till optiska? klart dom fungerar bäst med en bra musmatta. jag har en Func Surface 1030. kostar ca. 299kr och fungerar underbart- spendera pengarna på en MX mus och en Func så blir ´ni nöjda med er köp, de lovar jag >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kör med "Microsoft cordless desktop" ( paket med trådlöst tangentbord och trådlös optisk mus) och för mig var det helt omöjligt att köra spel ( sen kom jag på att instalera drivrutinerna som följde med :"> :"> >_< Nu funkar allt jättebra, fast använd musmatta iallafall, annars får man in damm framför linsen och det är inge bra , tro mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kör med "Microsoft cordless desktop" ( paket med trådlöst tangentbord och trådlös optisk mus) och för mig var det helt omöjligt att köra spel ( sen kom jag på att instalera drivrutinerna som följde med :"> :"> ;) Nu funkar allt jättebra, fast använd musmatta iallafall, annars får man in damm framför linsen och det är inge bra , tro mig.

trådlösa möss är ju inte lika bra i spel, fast det är nog knappt märkbart.

jag får en mx500 i veckan >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har funderat på mx700, men det blir nog 500 om det blir något alls. Jag kör med kulmus, för min gamla trådlösa var skitkass!! Är det något fel med mx700 eftersom ingen nämner den, jag vill ha bra grejer. mx700 vs. mx500?? Vilken?

Det är inge fel på den men det är trådlös och då måste man väll ladda den elller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...