Jump to content

Optisk mus


Visa
 Share

Recommended Posts

Vadå att den darrar när man trycker på en länk eller ? :rolleyes: Nä men det kan ju vara soft i skjutspel och så.

Ja, det går att ställa in. Så fort man rör över en länk, meny, knapp eller någon fil så börjar den skaka. Även i spel skakar den om man ställer in det.

Men men, jag vill inte installera skiten, finns ingen anledning till att ha en vibrerande mus.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har funderat på mx700, men det blir nog 500 om det blir något alls. Jag kör med kulmus, för min gamla trådlösa var skitkass!! Är det något fel med mx700 eftersom ingen nämner den, jag vill ha bra grejer. mx700 vs. mx500?? Vilken?

trådlösa måste laddas som LunCh sa, och iallfall förr i tiden när trådlösa var nya märkte man ganska stor skillnad i spel (tog längre tid för datan att överföras) och därför kändes dom "sega", vet ej om det är så nu, men jag hade inte köpt en trådlös. inte värt att betala över 100kr extra.

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det går att ställa in. Så fort man rör över en länk, meny, knapp eller någon fil så börjar den skaka. Även i spel skakar den om man ställer in det.

Men men, jag vill inte installera skiten, finns ingen anledning till att ha en vibrerande mus.

HAH..trodde det bara var i spel och sånt..men shit va onödigt, över en länk liksom :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

trådlösa måste laddas som LunCh sa, och iallfall förr i tiden när trådlösa var nya märkte man ganska stor skillnad i spel (tog längre tid för datan att överföras) och därför kändes dom "sega", vet ej om det är så nu, men jag hade inte köpt en trådlös. inte värt att betala över 100kr extra.

den jag har en ''Cordless mouse'' från logitech... trådlös/optisk och den e inte seg :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...