Jump to content

Vice City Kartan!


-MaRinE-
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fatta va kul de kommer bli, skjuta folk genom rutorna, slå sönder dyra bilar som står parkerade på en garageuppfart, skjuta sönder däck m.m.

De står ju längst ner till vänster på kartan "Main thoroughfares only", alltså bara dom stora vägarna, men de jag bykymrar mig över är vars "ghettot" är. På kartan har alla stadsdelar ett flott namn typ Vice point och såna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du kollar på kartan ligger Escobar nånting längst till vänster!! Sen är de massa små öar i mitten, och till sist är de en stor ö längt till höger!! Dom är små öarna kan ju inte vara så mycke att spela på vad de ser ut på kartan, de kan ju vara hur stort som helst men jag tror inte de!! Och eftersom spelet börjar med en cutscene i LC och sen fortsätter i VC så måste man ju börja på flygplatssidan(längts till vänster) och sen jobba sig över till högra sidan!! Men vars är mitten i GTA3 hade du ju Staunton Island, men i VC ser de ut som om de inte finns!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...