Jump to content

Officiella Call Of Duty 4: Modern Warfare


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Såg att Call Of Duty 4 kommer fjärde kvartalet iår. här är två källor.

COD4

COD4 MF

Platformar:

PC

PS3

Xbox360

Hoppas detta kommer blie bra. Längtar jä*ligt mkt nu. Tyvärr så har jag inga screens. Så fort jag hittar screens så ska jag lägga in dom. Eller om ni har hittat screen skicka till mig så ska jag posta in dom i denna tråd

Hur tror ni detta blir?.

COD 4 Trailer

COD 4 Screens

COD 4 Andra Info

COD 4 Andra Info 2

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med JSHC, de borde inte förhasta sig och slänga ut ett skitspel. Fast det såg onekligen häftigt ut :teehee:. Bra att de inte skippar en PC-version den här gången :P.

Spännande att de lämnar WWII och hoppar framåt i tiden (hur långt, måntro?). Hoppas Medal of Honor-serien också gör det efter Airborne, känns lite utnött tbh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yeah, såg riktigt snyggt ut!! :teehee::P

Kommer nog att sakna WWII, det ska erkännas, men å andra sidan så ser jag också fram emot att få spela i en annan tidsperiod i COD-spelen.

Men jag tycker att man släpper det här liiiite för fort. 3:an kom ju ut i höstas, tycker man kunde bygga vidare på det, och vänta med 4:an, men nu gör man ju som man gör...

Bra blir det i alla fall. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ser sk*t nice ut ;) Hoppas att man har råd med ps3 till hösten så kan man nog kanske köpa COD 4 :)

Hösten. Vintern skulle jag tipa på att det kommer ut då. Om vi har tur så kan det komma tidigare. så Som med det nya Oblivion. Det kom tidigare än väntat ju.

*Springer till ett litet hörn och väntar*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att det kommer bli bra. Känns nästan lite bättre nu när dom har gått förbi WW2 tiden. Finns för många spel som utspelar sig där, och det skulle kännas ganska upprepande om dom släppte ett till spel ifrån den tiden.

Länge lever Robin Hood!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Dom skulle alltid kunna göra WWI. Undra varför ingen gör ett sånt spel. >_<

Som Maxz sa, det var knappast några rushar i WWI som i WWII. Dessutom så hade tekniken inte så bra saker, en pansarvagn som kunde åka i typ 4 KM/h, jippi. Något som skulle vara kul enligt mig är Vietnam kriget, dom som släppt det hittils är ganska tråkiga imo.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte första världskriget skulle vara någon höjdare. Skyttegravskrig. Skulle dock vara roligt att spela fotboll mot Tyskarna på julnatten.

Btw, när man ställer in grafiken på COD (1 och United Offensive)så finns det typ Low, Normal, High och Extra. Vad menas med extra? Är det högsta hönset?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...