Jump to content

Emo, punkare, fjortisar, etc..


Nik.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 366
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är mer utav en Metal-kille, har långt svart hår, skinnjacka o nitar för min del, aja:

Punkare: Kan vara coolt, lite löjligt när dem inte fixat "tuppkammen" så den bara hänger över halva huvvet, skitfult då

Goth: Vitmålat ansikte, tajta läderkjolar/vanliga tygkjolar, kängor etc, det är mysigt, tänder som fan på sånna tjejer :huh:

Metal/Hårdrockare: Den stilen jag trivs bäst med, skinnjacka o långt hår är kärlek ^_^

..Sen finns det stilarna jag avskyr som hip-hop och trance, tycker det är extremt fult när killar har påsiga kläder och sin fula kepps på snedd, skitfult imo

EMOs som "skär" sig själv o sånt behöver inte vara depprockare eller svartrockare eller liknande som dem flesta verkar tro, jag skulle tro varför folk resonerar så är att death och gothic metal osv. representerar död mera än alla andra stiler.

edit: Men uscha glömde ju kommenterar fjortisar, uscha, Fjortisar är samhällets ohyra, hatar tjejer som har stringtrosorna ända upp på midjan och tajta jeans o 2 ton smink på sig o super som ett skollat ollon o sedan skryter om det dagen efter

edit2: Glömde även old-school death metal stilen som Frenzy snackade om :P Tycker det är grymt men föredrar skinnjacka framför jeansväst :o

Tack för mig :)

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan för punkare och EMOs och vadå egen stil?

Det är ju inte deras egna stil.

Själv kör jag väl mer old-school death metal-grejer.

Eller hurfanman ska säga.. Camobyxor, Bandtröja och jeansväst medpatchar på of course, samt ett upp-och-nervänt kors till halsband.

Blandning av death och black kan man säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är mer utav en Metal-kille, har långt svart hår, skinnjacka o nitar för min del, aja:

Punkare: Kan vara coolt, lite löjligt när dem inte fixat "tuppkammen" så den bara hänger över halva huvvet, skitfult då

Goth: Vitmålat ansikte, tajta läderkjolar/vanliga tygkjolar, kängor etc, det är mysigt, tänder som fan på sånna tjejer :huh:

Metal/Hårdrockare: Den stilen jag trivs bäst med, skinnjacka o långt hår är kärlek ^_^

..Sen finns det stilarna jag avskyr som hip-hop och trance, tycker det är extremt fult när killar har påsiga kläder och sin fula kepps på snedd, skitfult imo

EMOs som "skär" sig själv o sånt behöver inte vara depprockare eller svartrockare eller liknande som dem flesta verkar tro, jag skulle tro varför folk resonerar så är att death och gothic metal osv. representerar död mera än alla andra stiler.

Tack för mig :)

Hell Yah Hårdrockens Svarta värld, Just den jag har kommig in i Skinnpajs och nitar mohahaha :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, jag heter Stellan och hatar EMO.

T: Jag har ingen stil, och vill inte bli mainstream som alla andra heller för den delen. HATAR att bli kallar <insert valfri stil here>.

*Alla* Hej Stellan!

Brossan är... ja, jag vet inte vad han är, hårdrockare eller nått. Har en massa kedjor och nitarmband och jag tycker att det är lika fult på brossan som på vilken person som helst.

Emos, eller svartrockare som vi kallar dem här nere är nog den värsta av alla klädstilar. De ser inte kloka ut och beteer sig oftast grymt udda.

Kan säkert vara trevliga människor, men det är inget som jag tycker är snyggt.

Att en del av dem skär sig (som jag tror att 90% av dem gör bara för att det "skall" vara så) tycker jag bara är löjligt. Skär man sig, är man en svag människa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...