Jump to content

The Sims 1 & 2


Solidsnake
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 239
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Snacka om att EA lyckas med att lura barn (jag drar gränsen barn, för när jag var barn visste inte jag heller vart man satt punkter och sådant avancerat), visst, ettan var jävligt bra och livin' it up var väl en värdig expansion, men redan den som kom efter var på tok för mycket.

Håller med!

Sims 1 + livin it up

Sims 2 + ~~ inget mer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här topicen kommer inte hålla, tro mig jag försökte förr. Jo, The Sims spelen är bra men man blir trött på dom efter några gånger. Man spelar det max en vecka. Sen väntar man några månader sen spelar man det. Men ibland kan dom där månaderna bli år... >_<

Edit: Vafan Darkwolf jag trodde att The Sims två skulle vara mycket annorlunda och mycket roligare men det är ju näst intill precis likadant, på pricken förutom att det är 3d, det finns nya saker och personerna växer. Och Expansionpacksen är ju bara nya saker. Dem skulle kunna gjort Studentliv och nattliv-expansions till The Sims 1 också.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Orbz eller vad det heter skulle jag vilja testa. Ser mycket roligare ut. Har typ handling. Var länge sedan jag hörde någonting om det >_< Är ju rätt gammalt

Urbz, Orbz?... Någonting sådant.

Det är värst av alla. Skittråkigt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aw.. Sims.. Minnen.. Ibland vill jag nästan installera första.. bara första och sätta mig och spela, känna nostalgin fara igenom kroppen typ.

Mjo, det är kul ett tag. Ända tills alla börjar pissa på golvet för att du uppmärker att du inte köpt någon toalett, och istället köpt ett arkadspel så att du inte har råd med en ändå.

...egna erfarenheter. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jodå, sims.

Det var några år sedan man var en the sims nörd ^^, jag och min syrra hade alla simsspel utom livin it up, men det lånade jag av en kompis, så sammanlagt hade vi alla installerade :lol:

Minns att vi planerade våra veckopengar så att vi skulle få råd med det nya the sims när det kom ut Haha, tider det >_<

Men sen kom the sims 2 ut, och spelet förstördes i mina ögon, när the sims 2 kom ut slutade jag spela, men min syrra fortsatte, hon spelar det ibland än idag ser jag.

Men jag slutade som sagt för ett par år sedan.

Men jag kommer fortfarande ihåg när holiday var nytt, och jag och min polare liorade det hos honom, det var tider det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick The Sims Deluxe edition (The sims + Livin it up) till julklapp några år tillbaka.

Och sen hotdate, unleashed, Party(nåt), vacation. :)

Sen fick jag The sims 2, och då rövade jag Expansionerna till det :D

Studentliv, nattliv, arbetsliv Och julpaket.

Nu väntar man på Djurliv.

Ai dånt laijk theese svidish nejms.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick The Sims Deluxe edition (The sims + Livin it up) till julklapp några år tillbaka.

Och sen hotdate, unleashed, Party(nåt), vacation. :P

Sen fick jag The sims 2, och då rövade jag Expansionerna till det :D

Studentliv, nattliv, arbetsliv Och julpaket.

Nu väntar man på Djurliv.

Ai dånt laijk theese svidish nejms.

Detsamma här. Föredrar att säga Nightlife före Nattliv. :)

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...