Jump to content

Hjälp med hämd.


Cyper
 Share

Recommended Posts

Det har varit lite skit snack och idiotiska påståenden och nu vill jag hämnas på ett jävligt sätt, som ska vara diskret. Några förslag?

Tror inte det alltid funkar bäst att slå ner och sparka personen. Häla bensin I skåpet kanske är riskabelt med tanke på brandrisken och skolan.

Förslag?

Behöver verkligen ALLA förslag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 110
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Släpp det bara och gå vidare. Visa att du är man nog att kunna skita i det och inte behöver ta till våld eller vandalisera hans skåp eller vad du nu tänkte göra. Våld föder våld och hämnas du kommer han antagligen hämnas tillbaka och då får du aldrig ett slut på konflikten. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar ingen roll. Det finns ögon överallt och detta forumet är inget undantag.

Jag skiter I om jag åker fast för misshandel. Om allt kunde vara lika lätt som I Postal spelen. Aja, nu ska jag inte... :)

Hahahaha nu blev du läskig igen :ph34r:

Mitt tips är: Pissa på asen, tänd eld på denm, pissa så elden slocknar och sedan så styckar du dem med en machete, varpå du skjuter dom med ett shotgun som är ljuddämpat med en katt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar ingen roll. Det finns ögon överallt och detta forumet är inget undantag.

Jag skiter I om jag åker fast för misshandel. Har funderat på att slå ner han och sparka han tills han skriker men dt är inte så diskret och smart.

Jag skiter I om jag åker fast för misshandel

Skrev din inte i din första post att du ville hämnas diskret?

Mmmmm roligt att se hur folk definierar saker, du kan dessutom bli polisanmäld av nån här på forumet eftersom det är förbjudet att hota folk, även över nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först får du i alla fall säga vad personen har sagt. Inte så nödvändigt att slå ner dem för ingenting. Inte så nödvändigt att slå ner dem alls förresten, endast som nödvärn.

Gratisreklam is the shit.

Och snälla, dra inte in Postal i det här också. Du börjar bara verka läskig.

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo men gör ingenting alls... Visa att du är normal, och inte behöver lösa saker med hjälp av våld och skit... Då lär det ju bara bli ännu mer snack.

Försök att hålla tyst om dina sexfantasier och fetischar så kan du undvika snack och rykten i framtiden :)

Ja, du har nog rätt.

Men personer som man inte kan prata med då? Aldrig hört uttrycket ''Banka in vett''?

Jag ska I allafall hämnas. Flera gånger om. Ska nog fixa stinkbomber vart det nu finns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Kom på" dem när de snackar skit. Kliv fram och säg något i stil med "Jag trodde ni hade tillräckligt bra med självförtroende för att inte snacka skit. Hoppas på att jag inte ska behöva gå med det här till rektorn". Om dem häver ur sig nåt med att det är "töntigt" att gå till rektorn säger du "Ni är bara rädda för att ställas inför rätta. Så länge det hjälper mig bryr jag mig inte om vad ni tycker".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, du har nog rätt.

Men personer som man inte kan prata med då? Aldrig hört uttrycket ''Banka in vett''?

Jag ska I allafall hämnas. Flera gånger om. Ska nog fixa stinkbomber vart det nu finns.

Att banka in saker i folks huvuden-taktiken slutade folk tro på då det förbjöds att använda våld i skolor och i hemmet, mot barnen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Kom på" dem när de snackar skit. Kliv fram och säg något i stil med "Jag trodde ni hade tillräckligt bra med självförtroende för att inte snacka skit. Hoppas på att jag inte ska behöva gå med det här till rektorn". Om dem häver ur sig nåt med att det är "töntigt" att gå till rektorn säger du "Ni är bara rädda för att ställas inför rätta. Så länge det hjälper mig bryr jag mig inte om vad ni tycker".

Alltså personen är sjuk I huvet. Ett så kallat problem barn. han fattar inget. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså personen är sjuk I huvet. Ett så kallat problem barn. han fattar inget. :)

Postar igen, Tryck upp han mot en vägg. och fortsätt tryck mot huvet tills det börjar vrida sig så du är påväg att bryta nacken på han...sen så frågar du om det gjorde ont och om han är arg ? Nej men seriöst, hur gammal är han?

Om han får damp på dig och du inte gör ngt direkt så kan du ju anmäla och få skadestånd om du har vittne

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...