Jump to content

Nytt uppdrag till GTA3


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Barton Waterduck har gjort ett jätteroligt uppdrag!

För det första så får man polisen efter sig när man börjar efter att bron har sprängts i introt. Introt har förövrigt massor nya kameravinklar.

Sen när man ska göra första uppdraget hos Luigi så hettar det till ordentligt. Du måste nämligen rädda Misty som befinner sig på flygplatsens tak. För att komma dit så måste du sno Salvatores privatplan och flyga till flygplatsen. Salvatore blir rasande och kallar in armén samtidigt som du rullar ner till kajen nedanför och tar av för en resa till Shoreside Vale. Polispådraget är stort!

Själv har jag inte lyckats landa på taket men det är ändå ett skitroligt uppdrag och extremt svårt. <_<

Ladda ner!

(Lägg main.scm i GTA3\data och starta ett nytt spel, dina sparningar kommer inte att fungera)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är helt klart det roligaste updraget som någonsin funnits till GTA3, trotts att det är så svårt! (Mitt omdöme) <_<

Om man mellanlandar/krash gäller det att fort komma upp i luften igen för bara efter 10-15 sekunder kommer en pansarvagn och kör över dig. En gång var jag väldigt nära med att landa på taket men flög lite lågt och krashade ner på "fel" sida av huset. Det tog inte lång tid innan hela armén var där och någon flyktväg existerade inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj....hoppas det kommer mycket sånt här nu framöver.....Hultan varför skrev du inget på nyhetssidan som med livvakterna???

Jag har varit så upptagen med att spela det <_<

Så har jag ett svårt prov i systematisk biologi imorgon också. Imorgon kommer jag dock fixa en nyhet om det här för alla som har GTA3 måste bara köra detta uppdrag :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har varit så upptagen med att spela det <_<

Så har jag ett svårt prov i systematisk biologi imorgon också. Imorgon kommer jag dock fixa en nyhet om det här för alla som har GTA3 måste bara köra detta uppdrag :D

Har precis spelat uppdraget och......ja......nej jag gillade det faktiskt inte tyvärr......men man får väll hoppas på andra uppdrag så småningom......och kanske en uppgradering på livvakts moden

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...