Jump to content

Spamforumet bommas igen


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Vårt gamla spamforum har nu stängts. För ett år sedan fyllde den en funktion men på senare tid har den bara varit ivägen och blivit allt oseriösare.

En del personer har tyvärr överreagerat på det här och lämnat forumet på ett eller annat sätt. Till er som funderar på att göra samma sak bara på grund av spamforumet bör i alla fall stanna några dagar och se hur det nya forumet utvecklar sig, det är många förändringar på väg. Om ni ändå inte klarar er utan spamforumet har vi gång på gång påpekat att vi har en chatkanal uppe dygnet runt så det är bara att hoppa in där. Använd sökfunktionen och sök på "#gtasajten" för mer info om det.

Det ska noga påpekas att vi i grund och botten är ett GTA-forum. GTAsajten är ingen billig verksamhet räknat i både tid och pengar. Därför ska vi också använda våra resurser till rätt saker.

I och med att spamforumet stängs kommer även databasen sluta växa så snabbt vilket är viktigt då vi har haft mycket problem med den. Eventuellt kommer vi även att spara lite RAM-minne vilket leder till att en del felmeddelanden försvinner. Viktigast av allt är dock att forumet blir seriösare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojdå, glömde det :">

Jag flyttar över dom nu.

Resten av alla trådar flyttas nog imorgon, då är det städning som gäller här :(

(mer info om det kommer senare idag)

Första gången någonting sker på en bestämd tid... :o ( :(:o )

Redigerad av TobbeH
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med det menar du att jag gör som alla andra? NEJ.. Har du svårt att fatta det? Vilken del av ordet NEJ förstår du inte? :o

EDIT Du kanske hatar mig och vill att jag ska sticka? Fint, jag kan göra det om du vill det.

Redigerad av Dark Supplicant
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...