Jump to content

Mapping - Så gör du!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 96
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tror att objektets ID-nummer måste vara lägre i GTA3 eftersom det är mycket mindre antal objekt i GTA3 än vad det är i VC.

Lägre gör inget.. Isf ska det vara mer..

Jag har haft inne massa objekt samtidigt i VC och då ändrar man bara nummret till ett upp hela tiden..

Så det man måste göra är väl att kolla hur många objekt som finns i gta3 då.. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

jag har gjort om allt snart 30ggr -.- har en fet huvudvärk nu, DET VÄGRAR FUNKA >.<

Ok jag gjorde en kub i zmod (vilket var svårt nog :rolleyes:)

och la in den i gta3, det funkade

sedan öppnade jag filen i 3dsmax6 converterade till 3dsmax etc sedan öppnade i zmod igen och la in det i gta3, det funkade men det funkar inte när jag gör en modell i 3dsmax och öppnar med zmod konverterar till DFF sedan lägger in i gta >.< den gillar inte 3dsmax av någon anledning och zmod är user-unfriendly detta är ju förjävligt, har försökt i 2dagar att lära mig zmod men det går ju fan inte >________________< *pissed off*

Redigerad av CopyCat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det funkade men det funkar inte när jag gör en modell i 3dsmax och öppnar med zmod konverterar till DFF sedan lägger in i gta >.< den gillar inte 3dsmax av någon anledning och zmod är user-unfriendly detta är ju förjävligt, har försökt i 2dagar att lära mig zmod men det går ju fan inte >________________< *pissed off*

Kan du säga vad som händer också?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...