Jump to content

PixelCity


Dusse
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 682
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmm...blir nog ingen uppdatering i den här tråden på ett litet tag. Blir så jäkla trött på att det är så många fel på templaten så att jag måste klippa & klistra en jävla massa hela tiden. Har t o m funderat på att be någon annan över den här tråden, alternatit stänga den. Om det är någon som har lust så får man gärna klippa ihop medan jag inte orkar. Men om ni försöker kommer ni förstå vad jag bli så trött på. :)

Jag försöker just nu fixa så att det blir rätt när jag klipper ihop, men funkar det inte så.... :lol:

Jag kanske kan...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenna, e i Lidköping nu.. äntligen en data :P e hos kusinerna... grym logga GTA sajten fixat nu.... men jag ska göra nån ny bild snart men.. sitter i skara och har översvämmning i min lägenhet i sthlm, det e sant..!! vaktmästaren märkte att de droppade ui källaren, och vi bor precis över den... så min farsa var inne å kolla o då var det fullt me vatten.. fick reda på det dagen innan julafton ;) aja, ontopc nu ses..! ny bild kommer snart

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...