Jump to content

GTAsajten blir olaglig


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 144
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Japp, jag måste göra om sidan, som de flesta andra...

Men jag kommer inte ändra på en enda byte förens denna lag blir "accepterad" vilket jag hoppas att den inte blir. Jag är övertygad om att det kommer upp en protestlista snart... tills vidare tänker jag bojkotta lagen...

Hmm, denna lag luktar Kina <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det var då det jävligaste, men.. måste lägga till en skratt här, hur jävulskt många svenska sidor finns det då inte? måste ju finnas över 50 000!

ska dom kolla 50 000 sidor då?

Vad händer om man bryter lagen?

Får man sitta i fängelse för att man hade en sida på internet som inte såg ut som lagen bestämnde att den skulle se ut!?

jävla prostituerade skit lag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi får hoppas att det finns nån work-around här.

Bland annat borde det fungera om man bryter ut alla cookies-skript ur sidorna och lägger dom på amerikanska servrar. Då har den svenska regeringen inget att säga till om!

Om man läser kommentarerna på IDG så kan man även hitta en hel del luckor i lagen som kanske går att använda.

Hemskt om det blir så men vad ska man göra? Ska vi ha ett sverige där varje sajt har en förstasida liknande PTS:s?

Om man nu absolut inte vill ha cookies så får man väll skaffa sig en webbläsare (t.ex IE) där man kan blockera cookies med några enkla knapptryck!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...