Jump to content

A-Tech´s första forum ute!


Arman
 Share

Recommended Posts

Härma Hultan, menar du väl... Och jag tror att Arman gjorde sitt, kanske förae dig! Iaf. före mig! Han visste bara inte HUR man skulle göra... <_<

Jag härmade hultenius genom att skaffa ett likadant forum men jag skaffade mitt från MyIBF.

Jag ville inte ha samma forum som GTA-sajten men eftersom MyIBF:s forum var så lätt att skaffa tog jag det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst är det kul med många svenska GTA sajter, men eftersom det inte finns så jättemånga svenskar som surfar på GTA sajter, så kommer det bli otroligt svårt (för att inte säga omöjligt) att fylla alla forumen med besökare. Därför tycker jag inte att alla ska sätta upp forum på sina GTA sajter. Det känns bara som om att hela sajten är obesökt och dålig om forumet är besökare och inlägg!..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst är det kul med många svenska GTA sajter, men eftersom det inte finns så jättemånga svenskar som surfar på GTA sajter, så kommer det bli otroligt svårt (för att inte säga omöjligt) att fylla alla forumen med besökare. Därför tycker jag inte att alla ska sätta upp forum på sina GTA sajter. Det känns bara som om att hela sajten är obesökt och dålig om forumet är besökare och inlägg!..

Bra sagt! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...