Jump to content

Sälja bilar i hamnen?


GTaJäGaReN
 Share

Recommended Posts

Tackar! Jag har hittat den där kranen! Men han sa också (Min kompis) att man måste lasta ombord: Polis, FBI, SWAT, Brandbil, Ambulans, Pansarvagn och nån militär bil, en lastbil... När man har gjort det så finns det några brickor man kan ta som det står t,ex. "FBI" över. När man tar den kommer det en FBI bil framför nosen på en... Jag vet inte om det funkar! Vet ni om det gör det? Och han kan få alla bilar förutom Mr. Woopee... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni pratar väl om kranen som bara tar utryckningsfordon?

Ambulance

Fire Truck

Police

Enforcer

FBI

Barracks OL

Rhino

Det finns ju ett garage till i hamnen som bara vill ha Securicars.

Tror det är första garaget som ligger under taket när man kommer in i hamnområdet.

Och till sist får vi ju inte heller glömma det riktiga Import/Export garaget som nästan ligger intill kranen. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar! Jag har hittat den där kranen! Men han sa också (Min kompis) att man måste lasta ombord: Polis, FBI, SWAT, Brandbil, Ambulans, Pansarvagn och nån militär bil, en lastbil... När man har gjort det så finns det några brickor man kan ta som det står t,ex. "FBI" över. När man tar den kommer det en FBI bil framför nosen på en... Jag vet inte om det funkar! Vet ni om det gör det? Och han kan få alla bilar förutom Mr. Woopee... :D

Ja, när du levererat alla bilar i såväl kranen som i Import garaget så kan man ta dem efteråt. Och de är som en snurrande GTA3 ikon. Bara att gå på en och få bilen du valt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för all hjälp! Men jag är inte så bra på bilmärken! (Måste lära mig lite mer...)

Så vad är alla dom här sakerna:

Ambulance = Ambulans

Fire Truck = Brandbil

Police = Polis

Enforcer = ?(Är det den där långa lastbils militären kanske?)

FBI = FBI

Barracks OL = ?

Rhino = ?

:D

Och vart kommer dom där snurrande brickorna att komma då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för all hjälp! Men jag är inte så bra på bilmärken! (Måste lära mig lite mer...)

Så vad är alla dom här sakerna:

Ambulance = Ambulans

Fire Truck = Brandbil

Police = Polis

Enforcer = ?(Är det den där långa lastbils militären kanske?)

FBI = FBI

Barracks OL = ?

Rhino = ?

:D

Och vart kommer dom där snurrande brickorna att komma då?

Rhinon= Pansarvagn

Baracks Ol= Militär Lastbilen

Enforcer= Finns en parkerad på Stauntons polisstation. Typ polis van.

De snurrande brickorna vid kranen kommer att finnas där du ställde fordonet. Och du kan bara ta ett fordon där när du levererat alla.

Samma sak gäller Import/Export garaget, fast då finns brickorna istället inne i garaget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har skrivit en guide om hur man klarar kranen i Portland Harbour:

I Portland Harbour finns en kran som vill ha utryckningsfordon, parkera bilarna i den gulstreckade rutan bakom import/export garaget så lyfter kranen över bilarna till båten. Här är alla bilarna och hur du får dem på lättaste sättet:

*Polisbil: Står vid polishuset i närheten av hamnen i Portland.

*Ambulans: Står vid sjukhuset intill polishuset i Portland.

*Brandbil: Står vid brandstationen i närheten av 8-Balls ställe i Portland.

*Enforcer: Hämtas från polishuset i Staunton Island som ligger något till vänster om Callahan Bridge när du kommer från Portland. För att komma genom grindarna måste du använda polisbil, det står en utanför.

*FBI-car: Se till att garaget i Portland är tomt, skaffa bra vapen gärna M16 och se till att få polisen efter dig. Kör till ditt hideout och stå där och skjut tills FBI rycker ut. Vänta tills en FBI-bil kör in till hideout-området och skjut alla FBI agenterna. Ta bilen parkera den i garaget och spara. Ladda spelet två gånger så försvinner din wanted level.

*Barracks OL: Står vid Phils millitär-ställe i Staunton, du hittar stället vid vattnet bakom Stadion i Staunton Island.

*Rhino: När du kommit till SSV kan millitären rycka ut om du dödar tillräckligt många. Töm garaget i Staunton Island på bilar, ha en M16 med mycket ammo redo och se till att ha full hälsa och armor. En Bazooka är inte heller dumt att ha för att få bort polisens helikoptrar. Ställ dig utanför ditt hideout i Staunton och skjut till dig en hög wanted level, spring sedan ner i ditt hideout och skjut sönder alla FBI och polisbilar som kommer ner till dig. Till slut kommer millitären med sina pansarvagnar, har du tur kör en pansarvagn ner till ditt i hideout annars måste du gå ut på gatan. Ha din M16 redo och döda millitärerna som kommer ut ur pansarvagnen. Parkera sedan Rhinon i garaget och spara. ladda spelet två gånger och din Wanted level är borta. Nu är det bara att köra pansarvagnen till hamnen och du får din efterlängtade bonus, alla bilarna som du levererat kan du nu ta från båten hur många gånger som hellst.

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...