Jump to content

San Andreas!


Recommended Posts

  • Inlägg 146
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Borde vara som i menyn i Sims att man kan skapa huvudpersonen, olika ansikten, etc.

Och privatjetplan...

Och jetskis!

Och lite mer "av med delar möjligheter"!

Är det liksom verkligt att man med ett skott av M4:an skjuter av huvudet på en person när man inte kan såga av ett endaste finger med motorsågen? :blink: Mer blod och delar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ärligt talat så är jag ganska nöjd med vice city som det är...om R* behåller grafiken ungefär som den är och förbättrar ett par småsaker i spelet så är jag nöjd..på villkoret att det är en myyyyycket längre story, med mååååånga fler timmars uppdrag..plus möjlighet att välja svårighet..då skulle spelet vara jättebra.

kort sagt så är det enda jag begär en mkt längre story.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

dabushkmap1_139320_0.jpg

Här är en bild på San Andreas. Är det en fejk eller. Den ser i alla fall väldigt realistisk ut.

Mina önskemål är Absolut inget val av svårighets grad efterssom man bara kör på det lättaste och klarar allt för lätt och för snabbt.

Annars tycker jag att det borde finnas lite mer fåglar i 3-D och Djur nu när dom har fiskar på VC.

Lite mer fordon som cykel och skatebord skulle inte skada.

Det viktigaste av allt som jag verkligen saknar från GTA3 är Tågen och Tunnelbanan. De borde också göra en spårvagn eller två.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...
dabushkmap1_139320_0.jpg

Här är en bild på San Andreas. Är det en fejk eller. Den ser i alla fall väldigt realistisk ut.

Mina önskemål är Absolut inget val av svårighets grad efterssom man bara kör på det lättaste och klarar allt för lätt och för snabbt.

Annars tycker jag att det borde finnas lite mer fåglar i 3-D och Djur nu när dom har fiskar på VC.

Lite mer fordon som cykel och skatebord skulle inte skada.

Det viktigaste av allt som jag verkligen saknar från GTA3 är Tågen och Tunnelbanan. De borde också göra en spårvagn eller två.

lol @ Fishermans Wharf! Från 1:an's San Andreas! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...