Jump to content

San Andreas!


Recommended Posts

  • Inlägg 146
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

det här kanske låter lite sjukt men jag tycker att det ska finnas barn och hundar, och andra djur. bara för att det ska bli verkligt. det finns ju barn på rktigt. det är inte för att jag vill slå ihjäl barnen eller så men....

Ehh... Jag nämnde det tidigare. Läs de första inläggen först... (w00t)

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
det här kanske låter lite sjukt men jag tycker att det ska finnas barn och hundar, och andra djur. bara för att det ska bli verkligt. det finns ju barn på rktigt. det är inte för att jag vill slå ihjäl barnen eller så men....

man får väl inte ha me barn i våld spel? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bilarna borde kunna gå sönder mer, och så om de typ finns en motor väg eller en större väg så borde de va rätt mycket trafik, och så får inte bilarna bara försvinna och komma fram hur som hälst, sen borde de oxå va att snutarna jagar andra folk i bil, och att polisen kunde ta böter som i mafia ni vet, sen en till grej, alla bilar står helt olåsta? De borde va som på mafia de me, att man måste försöka få upp dörren me en grej, sen om snuten ser så blir man efterlyst (som på mafia)

inte som på vc då man kliver in i en bil o blir efterlyst,de kan ju va en egens bil!

Aja de borde ta lite mer från mafia tycker jag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Ärligt talat så sluta överdriv! GTA har ju sin charm! :'(

Det där med rödlyse kommer bara bli ultimat störande,samt haltandet.

Och det där med att man skulle bli efterlyst och ligga lågt läääänge är ju rent idiotiskt. Få är det inte GTA längre! På GTA vill man kunna slakta! :angry:

. Och att man inte skulle klara sig i GTA om man ramla ner för ett högt hus´,det är ju GTA's charm det ska inte va 100% realistiskt, för man dör ju om det är ett tillräckligt högt hus ändå.

Och att skapa ett gäng.....njaae det vettefan, då skulle det inte va GTA längre om man var tvungen o köpa vapen och skit till dom. tänk på det här! tänk på konsekvenserna leder till om man t.e.x skulle få polisen efter sig när man kör mot rött...det blir ju bara störande! för jag vet att Rockstar games tar åt sig från sånna här inlägg etc

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...