Jump to content

San Andreas!


Recommended Posts

Kommer ni ihåg när det började ryktas om att de skulle komma ett gta VC

och alla började göra topics var de skrev vad de hälst skulle ha eller förbättre i nästa gta (VC)!

Nu kommer en till son topic fast till san andreas!

Skriv vad ni nu vill att det ska finnas i san andreas eller vad ni skulle vilja va bättre!

Själv tycker jag att de borde göra cycklar, sen när man cyckar snabbare så är det som att springa man blir tröt o måste vila!

sen finns det lite mer som jag vill ha...fast nu låter jag er fantisera och skriva!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 146
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Man ska kunna ta gisslan och begära lösensumma :) , och kunna gå in i fler hus... typ lägenheter... där man kan ta dom som bor där som gisslan :D .

Jag tycker också att man ska kunna köpa företag, fast sköta dom lite mer.. inte något komplicerat...

Jag tycker också att man ska kunna välja vilka gäng man vill gå med i, och så får man uppdrag hela tiden, fast isåfall bara "skjut den killen"-uppdrag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

inget blod på skärmen.. :P det är så jävla fult..

fast jag tycker att dom borde ha cyklar och flygplan som är på marken inte i vattnet..

och dom stora flygen ska man inte kunna åka igenom.. och dom borde vara lite störe också ^_^

och om man är skadad så ska man halta eller nåt... och ramlar man ner från ett hög hus ska man ju inte klara sig.. och det ska inte ta på armoren heller ;)

det va lite dom borde endra på

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skateboard helt klart och massa nya bilar, mer interaktiva fotgängare (tex så man kan börja snacka med dom), mer fritt gameplay så att det finns flera olika slut på spelet och så att man kan spela igenom det flera gånger utan att tröttna.

Sen angående staden så hoppas jag att dom gör den så som den ser ut i verkligheten. San Andreas i GTA var inte speciellt lik San Francisco. Den var bättre gjord i Driver och Midtown Madness 2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köp The Sims :huh:;)

hahaha :P

Men nu snackar vi faktist om San Andreas!

Jag tycker att man kan gå in i mycket fler byggnader och så när de blir gäng bråk så kommer polisen ditt och griper dom!

sen ska inte ambulanser, poliser, brandbilar koma som galningar och krocka överallt! helt enkelt bättre AI!!!

Sen borde husen oxå kunna brinna, så man kan typ gå o bränna in folk!

Sen skulle de oxå va grymt om man typ var ute o gick me gubben sen så typ händer de att de blir ett bankrån o sen biljakt....så man kan åka efter o kolla på ! :P:P

Sen så borde de oxå va som i mafia...kör man mot rött får man böter o s v...ni vet! De skulle iaf va grymt! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker inte vi skall ha för höga förväntningar om San Andreas. Det kommer nog vara lite mer interaktivitet än i VC, men räkna inte med att AI:n blir bättre. Jag tror att spelet kommer vara som VC, fast med en annan stad. Därför ser jag fram emot True Crime: Streets Of LA!

1. vad e "True Crime: Streets Of LA!" ???

2. det står att vi inte ska vänta oss att de kommer likna gta3 o vc!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. vad e "True Crime: Streets Of LA!" ???

Streets of LA är ett mer realistiskt spel med bättre fysikmotor, bättre bilfysik och bättre AI än vad GTA någonsin kommer att ha... Men det är bara bra... GTA är gjort för att vara orealistisk till den grad att det är roligt att sparka ner en gammal tant på gatan. Om tanten hade ett personligt utseende och kved "Please, don't hurt me.." när man började slå på henne så hade man hellre stängt av spelet för att gå ut i solen...

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Streets of LA är ett mer realistiskt spel med bättre fysikmotor, bättre bilfysik och bättre AI än vad GTA någonsin kommer att ha... Men det är bara bra... GTA är gjort för att vara orealistisk till den grad att det är roligt att sparka ner en gammal tant på gatan. Om tanten hade ett personligt utseende och kved "Please, don't hurt me.." när man började slå på henne så hade man hellre stängt av spelet för att gå ut i solen...

EB

När kommer de spelet ut då...finns det nånstans var jag kan läsa mer om de?

finns de nå screens än på de?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något jag vill ha i ett framtida GTA är realistisk Polis. Att man blir efterlyst för ett mord och måste hålla sig lågt vääääääldigt länge för att de ska glömma en... Dock ska man inte behöva stå i en gränd utan man tar sig till sitt hus och kan välja att sitta där i några dagar. Sedan finns kriminalare på brottsplatsen som står och undersöker. SNuten skall dessutom gå att bribe-a upp.

Jag vill också ha en farthållare. Så att man kan hålla sig på vägen utan att behöva tok-ticka på knapparna i PC-versionen (PS3 har ju Analoga knappar). Då ska även huvudpersonen dra ner rutan och glida med ena armen utanför fönstret. Detta ger någon form av respekt-poäng.

Ju mer respekt-poäng man har, ju enklare blir det att gå med i, och skapa gäng.

Dessutom ska man kunna ha en garderob, och kunna samla på guld-kjedjor och smycken.

Åsså borde spelet utspela sig i en lite framtida värld. Sisådär 5 år in i framtiden. Inga flygande bilar men det kan ge en bra dimension till spelandet. Gisslan skall kunna hållas i många olika hus som man köper. Om man vill kan man köpa ett helt höghus och ta betalt av folk som bor där.

Det borde bli mer rollspels-aktigt. Det ska inte gå att klara 100% utan man kan fortsätta tills man äger stadens samtliga faciliteter och byggnader! Inklusive polisen och sjukhusen.

Man ska kunna anställa bodyguards och guards som vaktar ens hus och boningar. Man skall kunna ge jobb åt springpojkar, t ex. "Döda honom" eller "Sno en sådan bil åt mig". Man skall kunna köpa skyskrapor och bygga in ett eget lyxhus längst upp med jacuzzi och en massa playboy-brudar som passar upp på en :unsure:

Man ska kunna gömma lik för att polisen inte skall hitta dem och se till att radera sin identitet och skapa en ny åt sig om man skulle vara efterlyst för 17 dubbel-mord.

Sedan borde Rockstar inte vara så blyga. Man ska kunna stänga av och på saker som barn, djur och rullstolsbundna och liknande som går på gatan. Man ska kunna slå ihjäl handikappade med deras käppar om man skulle vilja det! (Låter cruel och helt stört men är helt OK om det går att stänga av!)

Och det viktigaste av allt, man ska kunna ha på sig bad-kläder och springa runt på playan med en badboll!

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När kommer de spelet ut då...finns det nånstans var jag kan läsa mer om de?

finns de nå screens än på de?

Sök på spelnamnet på Google eller Eniro eller en annan sökmotor. Det verkar som ett lovande spel. Super Play har skrivit om det också för några nummer sedan..

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...