Jump to content

Varför kan jag inte...


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

Har blivit så för mig också några gånger, att man inte ser sista sidan i Vardagssnack precis efter man har postat (vet inte om det gäller andra trådar också). Men det är inte ett speciellt stort problem egentligen, eftersom sidan "kommer tillbaka" igen efter några sekunder. Det kanske beror på att Vardagssnack blivit så ofantligt stor. Dags att dela upp den tråden??.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har blivit så för mig också några gånger, att man inte ser sista sidan i Vardagssnack precis efter man har postat (vet inte om det gäller andra trådar också). Men det är inte ett speciellt stort problem egentligen, eftersom sidan "kommer tillbaka" igen efter några sekunder. Det kanske beror på att Vardagssnack blivit så ofantligt stor. Dags att dela upp den tråden??.. ^_^

:'( ... :'(

Hur kan du säga nått sånt.. :'( Vad skulle du säga om jag delade dig på mitten?? :'( :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har blivit så för mig också några gånger, att man inte ser sista sidan i Vardagssnack precis efter man har postat (vet inte om det gäller andra trådar också). Men det är inte ett speciellt stort problem egentligen, eftersom sidan "kommer tillbaka" igen efter några sekunder. Det kanske beror på att Vardagssnack blivit så ofantligt stor. Dags att dela upp den tråden??.. ^_^

Aldrig att vi delar upp vardagssnack. Då känns den inte lika mäktig längre. Vardagssnack är ju forumets stolthet (tycker jag).

Redigerad av MP5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...