Jump to content

Hur Gammal?


Lance
 Share

ska man vara om man ska köpa GTA VC?  

51 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag tycker faktiskt man ska vara 18 för att få köpa VC (och, nej. Det beror inte på att jag just fyllde...). Spelet innehåller våld, sex, svordomar, mm och föräldrar har ansvar för sina barn tills de blir 18 år. Att man sen får spela VC om man är under 18 är självklart, bara föräldrarna godkänner det... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker faktiskt man ska vara 18 för att få köpa VC (och, nej. Det beror inte på att jag just fyllde...). Spelet innehåller våld, sex, svordomar, mm och föräldrar har ansvar för sina barn tills de blir 18 år. Att man sen får spela VC om man är under 18 är självklart, bara föräldrarna godkänner det... ^_^

precis... självklart vill väl många att gränsen ska gå vid 5 år men man måste ju tänka på hur spelet är också!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker faktiskt man ska vara 18 för att få köpa VC (och, nej. Det beror inte på att jag just fyllde...). Spelet innehåller våld, sex, svordomar, mm och föräldrar har ansvar för sina barn tills de blir 18 år. Att man sen får spela VC om man är under 18 är självklart, bara föräldrarna godkänner det... B)

Tänkte inte på det... ^_^

Men visst.. det stämmer det du säger..

Om ens föreldrar vet vad det är dom köper till sina barn tycker jag inte det ska vara något fel med det.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...